W styczniu - analogicznie do tego samego okresu roku ubiegłego - opolskie centrum odnotowało aż 22-procentowy wzrost liczby klientów. Jest to kolejny sukces, po znaczących wynikach odwiedzalności i obrotów w 2014 r.
Styczniowy poziom frekwencji w CH Turawa Park jest porównywalny do najlepszych miesięcy, jakie obiekt osiąga w ciągu całego roku. Bardzo dobre wyniki centrum są efektem regularnego poszerzania działań marketingowo-promocyjnych, np. o program lojalnościowy, wzmacniania współpracy z najemcami, a także z lokalnymi partnerami, którzy aktywnie włączają się w działania realizowane dla klientów CH Turawa Park.
–
Cieszymy się z tak znaczącego wzrostu frekwencji centrum – mówi Agnieszka Muż, asset manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem. –
Osiągnięte wyniki oceniamy bardzo pozytywnie, szczególnie w odniesieniu do ogólnych tendencji spadkowych w odwiedzalności polskich centrów handlowych – dodaje Agnieszka Muż.
Miniony rok dla CH Turawa Park zakończył się wzrostem odwiedzalności (5 procent), jak i zwiększeniem obrotów (na poziomie 10 procent). W wyniku realizowanych działań, w 2014 roku do grona najemców obiektu dołączyli: sklep sportowy Fightline Shop, pralnia Perfect Clean oraz oferujący wysokiej jakości, oryginalne produkty z Niemiec Pewex. W ciągu całego 2014 roku Turawa Park pozyskała również wielu innych najemców, między innymi Carry, T-Mobile, Szachownicę i plac zabaw - Bajkowy Labirynt. Z kolei marka CCC podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni swojego lokalu o ponad 120 m kw.
Tagi: