–
W 2012 roku repozycjonowaliśmy centrum i wdrożyliśmy strategię, której głównym celem było przybliżenie klientom oferty obiektu. Dbamy, aby podejmowane przez nas działania przekładały się na realne efekty, o czym świadczy wysoki poziom wskaźnika konwersji. Stale doskonalimy i integrujemy nasze działania – komunikację z klientami i najemcami, program lojalnościowy, stronę www, wydarzenia w centrum. – komentuje Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, zarządzającej obiektem.
W zasięgu oddziaływania Turawa Park znajduje się 30 proc. mieszkańców Opola, żyjących w okolicznych dzielnicach miasta. Na podkreślenie zasługuje fakt, iż badania wykazują, że większość z nich stanowią rodziny zamożne, dysponujące nawet kwotą równą 116 proc. średniej krajowej wydatków na osobę. Potencjał Turawa Park będzie jeszcze rósł, biorąc pod uwagę planowane inwestycje mieszkaniowe w bezpośrednim otoczeniu centrum.
Zarządca obiektu prowadzi zróżnicowane i spójne działania marketingowe promujące najemców zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji. Regularnie dystrybuowane są ulotki i plakaty, na bieżąco aktualizowana jest też strona www oraz fanpage na Facebooku – które dają wszystkim najemcom, w sposób regularny, możliwość zaistnienia w świadomości konsumenta.
Zlokalizowane przy samej obwodnicy Opola CH Turawa Park potwierdza swoją pozycję centrum pierwszego wyboru, jeśli chodzi o wygodne, regularne zakupy dla mieszkańców największych osiedli mieszkaniowych Opola oraz okolicznych gmin, jak: Turawa, Chrząstowice i Ozimek.
Tagi: