Grupa CDRL zwiększyła przychody do 230,3 mln zł wobec 203,7 mln zł w roku 2016, co oznacza wzrost o 13,1%. Spółka odnotowała wysoki wynik EBITDA, który wyniósł 29,6 mln zł i był wyższy niż przed rokiem o 33,9%. Wycena kontraktów terminowych, służących do zabezpieczenia przed wahaniami kursu walut, przełożyła się na poziom kosztów finansowych, głównie w pierwszym półroczu, które okazały się wyższe niż przed rokiem. Efektem tego skonsolidowany zysk netto wyniósł 13,4 mln zł wobec 14,0 mln zł w 2016 roku i był niższy o 4,25%.
Jednostkowo spółka CDRL S.A. zanotowała wzrost marży na sprzedaży z 48% do prawie 50%. Wartość EBIT wzrosła o 85% a EBITDA o 77%.
Na koniec roku 2017 w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 500 punktów sprzedażowych zlokalizowanych w Polsce i za granicą, co oznacza wzrost o ok. 3% wobec roku 2016. 249 placówek to krajowa sieć, która osiągnęła już optymalną wielkość, aktualnie spółka koncentruje się na modernizacji i relokacji salonów w bardziej dogodne miejsca.
Coccodrillo jest obecne w 140 lokalizacjach w Unii Europejskiej oraz 111 poza nią. Intensywnie pracuje nad rozwojem sieci za granicą, celem spółki jest wzmocnienie pozycji lidera na rynku odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. W raportowanym okresie spółce udało się rozpocząć sprzedaż w dwóch nowych krajach, Iranie i Serbii. Poszerzona została również działalność w Kazachstanie a w Rosji został rozwinięty kanał internetowy.