CREAM Property Advisors: Zarządzanie w czasach kryzysu

2020-03-18 | 15:00

Firma CREAM Property Advisors podjęła szereg działań prewencyjnych w obiektach należących do portfela zarządczego spółki w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19. Przede wszystkim zastosowaliśmy się do rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia i ograniczyliśmy działanie obiektów handlowych z naszego portfela zarządczego zgodnie z zaleceniami. Ponadto stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) w zakresie ochrony przed koronawirusem, zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów odwiedzających centra handlowe zarządzane przez CREAM Property Advisors wprowadziliśmy szereg działań profilaktycznych. Wydaliśmy polecenia częstszej dezynfekcji elementów wyposażenia. Zwiększyliśmy częstotliwość serwisów sprzątających w pomieszczeniach sanitarnych i na częściach wspólnych. W każdym obiekcie zamontowaliśmy pojemniki z płynem dezynfekującym wraz z instrukcją mycia i dezynfekcji rąk.

– W Galerii Tarnovia w Tarnowie podjęliśmy decyzję o całkowitym wyłączeniu rekuperacji i wykorzystaniu do wentylacji wyłącznie świeżego powietrza. Nasi najemcy również stosują się do zaleceń, zwracają uwagę na utrzymanie najwyższych standardów higienicznych i dbają o dezynfekcję wszelkich powierzchni dotykowych typu kasy, terminale itp. Poprosiliśmy ich o raportowanie ewentualnego wystąpienia przypadków zachorowań bądź kwarantanny u pracowników i ich rodzin – podkreśla Tomasz Mądrzyk, dyrektor Galerii Tarnovia w Tarnowie. Podobna sytuacja ma miejsce w Galerii Askana w Gorzowie Wlkp.

– Galeria Askana wdrożyła na swoim terenie działania mające na celu przeciwdziałanie ewentualnemu przenoszeniu się wirusa. Systematycznie dezynfekujemy elementy wyposażenia centrum, z którymi mają styczność klienci m.in. krany, klamki, poręcze, czy przyciski. Instrukcje dotyczące dokładnego mycia rąk zostały rozmieszczone w toaletach. Dozowniki z płynami dezynfekującymi znalazły się w toaletach i na czynnych wejściach do galerii

– mówi Anna Sip, PR & marketing senior manager, Galeria Askana.

Wszystkie te działania przenikają się z akcją informacyjną prowadzoną przez zespoły CREAM Property Advisors na lokalnych rynkach. W widocznych miejscach rozwieszono plakaty z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Inspektora Sanitarnego odnośnie obiektów handlowych. Na bieżąco informujemy naszych klientów o sytuacji w galeriach poprzez profile na Facebooku i w lokalnych mediach. – Nasi klienci są informowani o tym, w jakim zakresie działa Galeria Askana, gdzie mogą zrobić zakupy i w jakich godzinach pracują sklepy. W radiowęźle wewnętrznym będziemy emitowali również spot informujący o profilaktycznych zasadach bezpieczeństwa i higieny, dzięki którym bardziej komfortowo poczują się zarówno klienci, jak również pracownicy otwartych sklepów. O wszelkich zmianach na bieżąco informujemy zarówno najemców, jak i klientów. Zależy nam na sprawnym i rzetelnym obiegu informacji, co w sytuacji kryzysowej jest kluczowe – dodaje Anna Sip. Akcja informacyjna kierowana jest również do najemców, z którymi firma CREAM Property Advisors jest w stałym kontakcie w związku z zaistniałą sytuacją. Zespoły pracujące w poszczególnych obiektach dołączają się również do akcji CSR-owych, szukając okazji do wsparcia zarówno służb, jak i najbardziej potrzebujących.

Do tej pory procedury stosowane przez firmę jako zarządcę obiektów handlowych zdały egzamin. W centrach wprowadzono dodatkowe środki zapobiegawcze i dostosowano się do rozporządzeń rządowych, szybko i sprawnie rozwiązano kwestię ograniczenia działalności najemców w galeriach handlowych. Zespół postawił też na kontakt z najemcami i partnerami biznesowymi. Szukanie najlepszej drogi rozwiązania zaistniałej sytuacji pokazuje jak bardzo centrom potrzeba scenariusza na czarną godzinę, planu B, który można wdrożyć, aby mimo kryzysu zachować ciągłość funkcjonowania na maksymalnie wysokim poziomie.

– Od początku stawialiśmy na zachowanie spokoju, przemyślane decyzje, sprawną komunikację i przekazywanie rzetelnych informacji. Epidemia koronawirusa zapewne wpłynie dość mocno na całą branżę, ale rozsądnym podejściem można minimalizować jej skutki

– podsumowuje Aneta Cichla, PR & marketing manager grupy CREAM Property Advisors.

Tagi: Anna Sip Galeria Askana Aneta Cichla Tomasz Mądrzyk Galeria Tarnovia
Oceń artykuł:

Źródło: CREAM

CREAM Property Advisors: Zarządzanie w czasach kryzysu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.