Cross marketing najskuteczniejszym działaniem sprzedażowym marki Dalia

2018-04-19 | 13:54

Klientki Dalii po raz kolejny sięgają po lekturę custompublishingowego magazynu #SHAPEMEUP, w którym marka umiejętnie łączy lifestylowy content z promocją najnowszej kolekcji. W budowaniu komunikatu Dalia od kilku sezonów konsekwentnie łączy siły z partnerami i mikroinfluencerami, dzięki którym systematycznie poszerza zasięgi swoich kanałów i sklepu on-line.

Dalia Lingerie od ponad dwudziestu lat tworzy elegancką damską bieliznę w szerokiej gamie fasonów i rozmiarów, odpowiadając na zróżnicowane potrzeby i wymagania kobiet o różnych typach sylwetek. Na tle konkurencji markę wyróżnia nie tylko sam produkt, ale i mnogość kanałów komunikacji, jakimi dociera do swoich aktualnych i przyszłych klientek.

Budowanie komunikatu Dalia opiera na dwóch filarach: autorskim contencie przekazywanym za pomocą social mediów: Facebooka i Instagrama, bloga shapemeup.pl oraz magazynu #SHAPEMEUP, a także działaniu z partnerami.

Nowe wyzwania komunikacyjne
Dalia, jako jedna z nielicznych marek bieliźnianych, maksymalnie wykorzystuje działania crossowe, łącząc zasięgi wszystkich kanałów komunikacji oraz koncepcję sprzedaży omnichannel. System dystrybucji poszczególnych części kolekcji różnicuje asortyment sklepu on-line i salonów stacjonarnych. Analogicznie uzupełniają się treści bloga oraz magazynu #SHAPEMEUP, gdzie obok ciekawych wywiadów oraz modowych, kosmetycznych i zdrowotnych porad, znajdziemy przegląd szerokiej gamy produktów marki, którą systematycznie uzupełnia o nowe modele bielizny sportowej, nocnej czy biustonoszy przeznaczonych dla mam w okresie karmienia piersią.
 
Nie tylko katalog
W tworzenie niepowtarzalnego contentu Dalia angażuje znane i cenione ekspertki z różnych dziedzin. Na łamach bloga i magazynu poradami dzieli się np. autorka książek o zdrowym odżywianiu i doświadczona mama - Monika Mrozowska, trenerka fitness - Aleksandra Różnowska czy modowe autorytety, z którymi Dalia porusza tematy slow fashion, podkreślając swoją w 100% polską produkcję.

Na łamach bloga i magazynu swoimi przemyśleniami podzieliły się między innymi  pierwsza w Polsce personal shopper - Osa Osobista Stylistka i redaktor Vogue Polska – Harel, z którą Redakcja #SHAPEMEUP porusza także trudny temat operacji zmniejszenia biustu. Łączenie lifestylowych treści z nawiązującą do nich specyfiką produktu doceniło Stowarzyszenie Content Marketing Polska, wyróżniając magazyn #SHAPEMEUP w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Spójny wizerunek marki odpowiadającej na potrzeby wielu kobiet Dalia buduje także dzięki współpracy z influencerkami size plus, rekomendującymi szeroki wybór rozmiarów i fasonów bielizny oraz strojów plażowych.

Efekty działań crossowych Dalii przekładają się na wzrost obrotów marki. Odpowiadając na zwiększone zainteresowanie wśród klientek, od początku roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzbogaciły aż 3 nowe salony, a nagrodzony w plebiscycie e-Commerce Polska Awards 2017 sklep on-line zyskał nową odsłonę wizualną oraz wzbogacone rozwiązania technologiczne.

Tagi: Kampanie marketingowe Dalia
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

Cross marketing najskuteczniejszym działaniem sprzedażowym marki Dalia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.