218 mkw. powierzchni, najnowsze trendy home decor i szeroki asortyment to elementy charakterystyczne dla marki Homla. Subtelne dodatki do salonu, wyjątkowe wyposażenie jadalni to wszystko będzie można znaleźć, w czwartym salonie Homla w stolicy. 20 kwietnia w warszawskim centrum handlowym wszyscy miłośnicy aranżacji wnętrz mogli znaleźć coś dla siebie.
Marka Homla otworzyła czwarty salon firmowy w Warszawie. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający klienci mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do: salonu, sypialni, jadalni, kuchni czy łazienki. W asortymencie sklepu znajdą się zarówno produkty marek własnych sieci, jak i innych firm.
W dniu otwarcia (20 kwietnia) klienci mogli skorzystać z porad znanej dekoratorki wnętrze Natalii Nguyen. Dodatkowo czekała na nich promocja na kubki w cenie 0,99 PLN, a do końca weekendu rabat -30% na cały asortyment. Do każdych zakupów powyżej 50 zł, klienci mogli zyskać autorską bransoletkę marki Homla. Na otwarciu salonu byli również obecni blogerzy z sektora home decor, którzy przeprowadzili swoich czytelników przez magiczny świat marki Homla.
Obecnie zakupy Homla można zrobić w 17 salonach firmowych znajdujących się na terenie całej Polski. Marka ma już 4 salony w Krakowie, 3 w Warszawie, po 2 we Wrocławiu i Poznaniu, a dodatkowo po jednym w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Rzeszowie. Sieć salonów Homla oferuje asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz, który cechuje się nowoczesnym europejskim stylem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów ze skandynawskim akcentem, co pozwala na zaspokojenie potrzeb świadomych i wymagających klientów. Homla przenosi światowe wnętrzarstwo do domów polskich klientów w przystępnej cenie. Na wyciagnięcie ręki dostarcza to, co dotychczas znane było tylko z zagranicznej prasy czy Internetu.