„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania IKEA to opowieść o tym, że nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie

2019-09-11 | 09:00

Najnowsza kampania IKEA, będąca początkiem całorocznej linii, opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty, które podnoszą codzienny komfort życia oraz sprawiają, że mieszkanie czy dom to miejsca wygody i prawdziwego odpoczynku.

Spot otwierający nowy rok katalogowy IKEA 2020 to historia pokazująca, że nawet drobne produkty wyposażenia domu mogą znacząco wpłynąć na jakość naszego życia. Siła przyzwyczajeń i nawyków oraz codzienny pęd powodują, że często nie zwracamy uwagi, na małe, codzienne niedogodności domowego życia i akceptujemy je bez sprzeciwu, a w rezultacie nic nie zmieniamy. Główni bohaterowie to para zastanawiająca się nad zakupem nowej pościeli do sypialni i zadająca sobie popularne pytanie „po co mi to?”. Spot w zabawny sposób wykorzystuje przerysowaną postać nocnego krwiopijcy, który może nas odwiedzić podczas kolejnej nieprzespanej nocy, skutkującej tym, że „krew się w nas burzy”. Kampania odpowiada na tę niedogodność, pokazując benefity inwestowania we wnętrza. Odpowiednio dobrany produkt jest w stanie przegonić nękające nas straszydła.

- W nowej kampanii IKEA pragnie przekonać Polaków, że warto inwestować w urządzanie wnętrz, wprowadzając nawet najdrobniejsze zmiany. Warto stawiać sobie pytanie, «po co mi to?», by poszukiwać odpowiednich produktów i tego czym się nam mogą odwdzięczyć. Może dobrze przespaną nocą czy lepszym porankiem, a może po prostu poprawą jakości codziennego domowego życia. Kampania jest początkiem całorocznej komunikacji: IKEA. Czym Tobie się odwdzięczy?

- mówi Karolina Skalik, Communication Leader w IKEA Retail w Polsce.

Kluczową częścią komunikacji jest spot reklamowy, który dostępny jest online. Część produktowa wspierana jest przez oddzielny dedykowany materiał. Kampania ruszyła 23 sierpnia, a działania wizerunkowe 1 września. Obejmą one kanały tradycyjne (TVC, OOH), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki na terenie Polski. 

Tagi: IKEA Kampanie marketingowe Karolina Skalik
Oceń artykuł:

Źródło: IKEA

Zobacz także

„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania IKEA to opowieść o tym, że nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.