Da Grasso rozszerza współpracę z devils.one

2023-07-14 | 13:43

Współpraca między siecią pizzerii Da Grasso a organizacją e-sportową devils.one trwa już 9 miesięcy, a jej owocem jest cykliczne wydarzenie o nazwie Pizza Game Day. Działanie to ma na celu zintegrowanie społeczności gamingowej, ale również stanowi ważny element budowania strategii największej franczyzowej sieci pizzerii w Polsce.

Da Grasso posiada obecnie blisko 190 lokali w całym kraju, jednak wciąż ma ambicję, aby rozszerzać grono miejscowości z dostępem do swojej oferty. Jednym z impulsów było dołączenie pod koniec minionego roku do międzynarodowego koncernu Orkla. Budowanie wspólnych planów opartych na wymianie doświadczeń, know-how i zdobytej wiedzy, to elementy, które w dłuższej perspektywie mają zagwarantować sukces.

W ostatnim czasie coraz większą popularność zyskuje e-sport, a rosnąca liczba graczy jest okazją do budowania nowej, zaangażowanej i lojalnej społeczności.

- Od kilku lat obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój e-sportu, wyrażający się w rosnącej liczbie zawodników, organizacji zrzeszających streamerów czy wydarzeń gamingowych. Chcemy być aktywnym uczestnikiem tego procesu, a dołączenie do grona partnerów największej polskiej organizacji e-sportowej – devils.one było naturalną konsekwencją tej decyzji. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasz flagowy produkt – pizza, jest naturalnym towarzyszem rozgrywek gamingowych. W realizacji poszczególnych turniejów aktywny udział biorą również nasi Franczyzobiorcy, którzy odpowiadają za realizację dostaw oraz nagród do uczestników poszczególnych turniejów. Cieszymy się z ich zaangażowania i chęci włączenia się w aktywność, która przynosi wymierne korzyści całej sieci

– komentuje Rafał Piasecki, Maganer Operacyjny ds. marketingu w Da Grasso.

Podkreślają to liczby. Tylko w ciągu pierwszych miesięcy współpracy wspólne aktywacje wygenerowały dotarcie do 1,5 miliona użytkowników popularnych mediów społecznościowych, gromadząc wokół marki Da Grasso nową, zaangażowaną grupę odbiorców. Sukces poprzednich edycji sprawił, że partnerzy podjęli decyzję o rozszerzeniu wspólnych działań.

- Gracze e-sportowi, to bardzo unikalna społeczność, która posiada swój styl komunikacji. W naszych działaniach chcieliśmy utrzymać te zasady, dlatego zaufaliśmy devils.one oraz jej współpartnerom. Doświadczenie organizacji pozwala na zbudowanie przekazu, który jest naturalny dla graczy i nie stanowi reklamy uporczywej dla użytkownika. Ze względu na wieloletnią współpracę całą aktywację przeprowadziliśmy z Pepsi, promując jednocześnie popularny wśród graczy zestaw – pizza i Pepsi Max. Osobowość marek Da Grasso i Pepsi Max doskonale „siadła” w świecie Fortnite, tworząc spójną przestrzeń do rozgrywki – dodaje Rafał Piasecki.

- Chętnie angażujemy się w wiele inicjatyw podejmowanych razem z naszym wieloletnim partnerem. Dlatego, kiedy pojawiła się propozycja włączenia się w działania e-sportowe, nasza odpowiedź mogłaby jedynie pozytywna. Chcemy aktywnie włączać się realizację trendów konsumenckich, a gaming to obecnie bardzo popularna branża, która wciąż intensywnie się rozwija, zwłaszcza wśród osób młodych – komentuje Marta Wodzyńska z PepsiCo Polska.

Da Grasso i mapa w Fortnite

Fortnite jest jedną z najpopularniejszych gier wśród młodszego pokolenia. W ramach Pizza Game Day powstała złożona przygoda, która składa się z pięciu poziomów, sprawdzających różne umiejętności graczy – m.in.: szybkość, precyzję czy spostrzegawczość. Podczas rozgrywki, gracze będą m.in. odwiedzać lokal Da Grasso czy wcielać się w dostawcę pizzy!  Na finałowym poziomie na użytkowników czeka ostateczny przeciwnik – boss, którego muszą wspólnie pokonać. Zwycięzca jednak może być tylko jeden. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów z wszystkich poziomów. Dla osób, którzy podejmą wyzwanie, czekają atrakcyjne nagrody o łącznej wartości 6000 zł, w tym Pay Safe Card, gadżety i kody zniżkowe do wykorzystania w Da Grasso.

Za realizację doświadczenia odpowiada drużyna e-sportowa devils.one oraz agencja all for one – a41.gg.

Tagi: Da Grasso Pizza Game Day Rafał Piasecki
Oceń artykuł:

Źródło: Da Grasso

Da Grasso rozszerza współpracę z devils.one

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.