Dalia Lingerie po lockdownie – zmiany w komunikacji i powrót do pełnej produkcji

2020-06-30 | 14:00

Po czasie intensywnych zmian i reorganizacji związanych z epidemią koronawirusa, Dalia Lingerie uruchamia pełną produkcję. Choć maseczki, które firma dostarcza publicznym instytucjom oraz udostępnia w sprzedaży online, nadal stanowią ważną część wytwarzanego asortymentu, marka wróciła do tego, co stanowi clou jej działalności – szycia wysokiej jakości bielizny. 

#reorganizacja
Epidemia koronawirusa i związane z nią zamknięcie galerii handlowych z dnia na dzień zmieniły sytuację wielu polskich marek odzieżowych, które w dużej mierze swoje przychody opierały na sprzedaży stacjonarnej – pod własnym szyldem czy też w multibrandowych butikach. Podobnie było z Dalią Lingerie, która jednak bardzo szybko zareagowała na sytuację. W krótkim czasie pozyskała potrzebne materiały oraz przygotowała zespół, aby dostarczyć deficytowy na tamten moment towar, czyli maseczki ochronne. Pozwoliło to zachować ciągłość produkcji oraz utrzymać miejsca pracy. Tego typu reorganizacja nie byłaby możliwa, gdyby nie własna szwalnia umiejscowiona w siedzibie marki, w Makowie Podhalańskim. Polska produkcja okazała się znaczącą korzyścią także w dobie kryzysu.

#lockdown2020
Jednorazowe oraz wielorazowe maseczki trafiły także do sklepu internetowego dalia.pl, który w czasie izolacji stał się dla marki wyłącznym kanałem sprzedaży detalicznej. Tym samym promocja w sieci, m.in. w social mediach marki, do tej pory wspierana działaniami offline w galeriach handlowych i sklepach partnerskich, została jedyną możliwością komunikacji z klientami. Budowanie odporności, dobre samopoczucie czy dbanie o siebie to tematy, które pomogły w zwiększeniu zasięgów publikowanych treści, nie wykluczając przy tym działań prosprzedażowych. Niezmiennie dużym wsparciem okazała się także wartościowa współpraca – materiały przygotowane przez Monikę Jurczyk, czyli Osę Osobistą Stylistkę oraz modelkę plus size Justynę Czajkę cieszyły się ogromną popularnością.

#konkursdalialingerie
Zwieńczeniem działań w sieci związanych z #lockdown2020 był konkurs zorganizowany na Instagramie @dalialingerie, który zachęcał klientki do dzielenia się zmianami i przemyśleniami spowodowanymi koniecznością pozostania w domu. Efektem była nie tylko większa aktywność na profilu, ale także pozyskanie ‘user generated content’, który został wykorzystany w artykule podsumowującym korzyści z kwarantanny, opublikowanym na należącym do marki portalu shapemeup.pl.

#zmiany
Obostrzenia wprowadzone w związku z epidemią skłoniły Dalię Lingerie do zmian także w sposobie tworzenia materiałów promocyjnych. Tradycyjne sesje zdjęciowe musiały ustąpić miejsca mniej kosztownym, z racji ograniczonego spadkiem przychodów budżetu i dla bezpieczeństwa angażującym minimalną ilość osób, ale nie mniej kreatywnym produkcjom. Plener przygotowany przez obsługującą markę Agencję Interaktywną Korporacja Stylu, wyłącznie z udziałem fotografa, stylistki i modelki oraz połączona z nim nietypowa sesja produktowa na tle ogrodu, zyskały spore zasięgi w mediach społecznościowych, wspierając tym samym sprzedaż nowej kolekcji. Marka samodzielnie przygotowała także materiał promujący ofertę maseczek, w którym w roli modelki wystąpiła jedna z projektantek marki.

#wiosnawpełni
Wprowadzone zmiany i sytuacja epidemiologiczna wpłynęły jednak na terminarz wprowadzania wiosennej kolekcji – skupienie na dostarczeniu deficytowych na tamten moment maseczek wymogło przesunięcie produkcji zaprojektowanych na wiosnę nowości. Jednak większa dostępność maseczek oraz ponowne otwarcie galerii handlowych pozwoliły wrócić do  zrewidowanych przez epidemię planów – wiosenna kolekcja „Art of life” w całości jest już dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży, a marka – wychodząc naprzeciw możliwościom zakupowym klientek – obniżyła jej ceny o 20%.

Tagi: Dalia Lingerie Koronawirus
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia Lingerie

Dalia Lingerie po lockdownie – zmiany w komunikacji i powrót do pełnej produkcji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.