Dalia na niedalekie podróże – naturalna kampania strojów kąpielowych

2020-08-12 | 15:00

Choć wakacje jeszcze trwają, sezon letnich zakupów powoli zmierza ku końcowi. To dobry moment na małe podsumowanie tegorocznej kampanii strojów kąpielowych, na którą mocno wpłynęły zmiany wywołane przez epidemię koronawirusa.

Zamknięte granice, nieczynne galerie handlowe i ograniczenia w przemieszczaniu się zmieniły potrzeby zakupowe Polaków. W takich okolicznościach kostiumy kąpielowe szczególnie mogły wydawać się niepotrzebnym wydatkiem. Okazuje się jednak, że przemyślane działania odpowiadające na potrzeby klientów, mogą przynieść zadowalające wyniki nawet w niesprzyjających warunkach.

Marka Dalia w swojej komunikacji nie uciekała od tematu #lockdown2020. W treściach publikowanych na Facebooku i Instagramie nawiązywała do potrzeby pozostania w domach, podpowiadając jak wykorzystać ten czas najpełniej, poprzez kształtowanie dobrych nawyków, tworzenie przyjaznej atmosfery i dbanie o własne dobre samopoczucie. Podkreślała także wartość polskiej produkcji, budując zasięgi poprzez nawiązania do akcji #wspierampolskiemarki. Promocję nowej kolekcji strojów kąpielowych, prezentowanych w kontekście zmiany wakacyjnych planów oraz wysokiej jakości produktu na wiele sezonów, wsparła obniżka cen o 20%. Nienachalne komunikaty sprzedażowe przekierowywały ruch do sklepu online, który z miesiąca na miesiąc zwiększał obroty.

Nawiązaniem do przyjętej strategii była nietypowa, produktowa kampania strojów, do której zdjęcia powstały w mazurskich plenerach. Niestandardowy content zdjęciowy nawiązywał do spędzania czasu na łonie natury, lokalnych wycieczek i niedalekich podróży, które wielu klientkom Dalii zastąpiły dotychczasowe egzotyczne wakacje. Tym samym marka Dalia podkreśliła nie tylko uniwersalność swoich projektów, ale także potrzebę komfortu i dobrego wyglądu niezależnie od okoliczności.

Doskonałym uzupełnieniem tych działań była współpraca z Moniką Jurczyk, czyli Osą Osobistą Stylistką, która zaprezentowała kostiumy Dalii w swoim filmie na YT. Kręcony m.in. nad pszczyńskim jeziorem materiał, promował bliskie marce tematy – ciałopozytywność, samoakceptację i potrzebę dobrego samopoczucia niezależnie od sylwetki, a także zwracał uwagę na polską produkcję. Polecenie marki przez posiadającą zaangażowanych fanów stylistkę wygenerowało spory ruch w sklepie online i zwiększyło sprzedaż z wideo o kilkaset procent. Promocję dodatkowo wsparły klimatyczne zdjęcia w kostiumach Dalii opublikowane na Facebooku i Instagramie OSY.

Tagi: Dalia Lingerie Kampanie marketingowe
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

Zobacz także

Dalia na niedalekie podróże – naturalna kampania strojów kąpielowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.