DB Schenker przedłużył współpracę z NEONET o kolejne dwa lata∙ Operator logistyczny od dekady świadczy usługi dla jednego z liderów sprzedaży w branży AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów.
DB Schenker świadczy firmie NEONET usługi w zakresie B2B, a także B2C, dostarczając przesyłki dla klientów indywidualnych. W 2019 roku operator logistyczny w obu kanałach dystrybucji zrealizował kilkaset tysięcy dostaw.
Dla DB Schenker współpraca z liderami rynku jest przestrzenią do doskonalenia swoich usług. Firma NEONET jest klientem, z którym przez lata wypracowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań dla sektora e-commerce. Mając świadomość zaufania, jakim darzy nas klient, regularnie wykorzystujemy jego cenne opinie i wspólnie szukamy sposobów na to, aby nasz serwis był bardziej skutecznym i atrakcyjnym w dotarciu do finalnych odbiorców NEONET. Jako DB Schenker jesteśmy dumni, że współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach
- mówi Tomasz Pyka, Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.
Jako NEONET bardzo doceniamy współpracę z partnerami, którzy wspólnie z nami systematycznie podnoszą jakość usług świadczonych naszym klientom, a równolegle cały czas szukają synergii w optymalizacji procesów. Takim właśnie partnerem jest DB Schenker, któremu NEONET powierzył obsługę swoich klientów na kolejne 2 lata. Wielokrotnie przekonaliśmy się, co znaczy partnerstwo z DB Schenker, potwierdzone konkretnymi działaniami, takimi jak dzielenie się ryzykiem, odpowiedzialnością, ale również wypracowanymi korzyściami
- mówi Tomasz Okoński, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta w NEONET.
Podejmujemy szereg działań, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klienta m.in. w zakresie terminowości i kompletacji przesyłek. Pracownicy DB Schenker wspierają procesy w centrach dystrybucyjnych NEONET, a dostawy do odbiorców finalnych realizowane są z 17 naszych terminali ulokowanych w całej Polsce
- wyjaśnia Władysław Kiczak, Dyrektor Regionu Wrocław w DB Schenker.
W ciągu 10 lat firmy zacieśniły współpracę operacyjną, wykorzystując różnego rodzaju narzędzia informatyczne, by rosnąca z roku na rok skala przesyłek była jak najefektywniej obsługiwana. Z uwagi na specyfikę biznesu klienta DB Schenker wprowadził dodatkowe usługi np. dostawy z wniesieniem, dostawy w godzinach popołudniowych.