"Decathlon. Sprawdza się w sporcie" to nowa idea i jednocześnie claim marki. Działania ruszyły w kwietniu 2019, a za strategię i egzekucję odpowiada agencja Przestrzeń.
Dziesiątki inżynierów projektujących sprzęt, pracownicy rekrutowani spośród pasjonatów sportu, tworzenie i upowszechnianie udoskonaleń wcześniej niedostępnych lub zarezerwowanych dla wąskiej grupy odbiorców – te i inne wartości stojące u podstaw Decathlon i jego modelu biznesowego posłużyły jako punkty wyjścia do stworzenia nowego języka mówienia o marce.
Duży wybór, wiele dyscyplin sportowych: tak dziś postrzegają nas konsumenci. I dobrze, bo to prawda. Ale Decathlon to coś więcej niż szeroki asortyment – to własne produkty, projektowane i testowane przez inżynierów oraz sportowców. To pasja, ale też misja udostępniania sportu wszystkim, bez względu na zasobność portfela czy stopień zaawansowania
– mówi Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu Decathlon Polska.
Przestrzeń dla Decathlon
Strategię nowego pozycjonowania, a także jej kreatywną egzekucję opracowała agencja Przestrzeń, która w lutym wygrała obsługę 360 marki. Oprócz działań ATL, digital i shoperowych, agencja stworzyła także nowy, spójny język graficzny oraz brandbook marki. Kampanię otworzył m.in. spot wizerunkowy oraz dwa pierwsze ze spotów produktowych. Za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Makata. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MullenLowe MediaHub. Idea kampanii przedstawiona jest na dedykowanej stronie www.