„Define your game” – ruch dla przyjemności w najnowszej kampanii 4F

2023-03-01 | 15:44

Marka 4F w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności. 4F w ramach aktywacji online i offline motywuje nas do ruchu w wybranej przez siebie formie, bez ograniczeń i na własnych zasadach. Siłownia, trekking, bieganie a może taniec lub rolki? Znajdź swoją dyscyplinę i czerp z niej radość. Planowane działania marketingowe obejmują między innymi emisję spotu video, odsłonę kampanii w mediach społecznościowych oraz kampanie outdoorową.

 

- Jako marka 4F mamy świadomość, że w szalonym tempie dnia, regularne treningi często schodzą na drugi plan.  W kampanii „Define your game” chcemy mobilizować do ruchu w każdej formie. Aktywność fizyczna jest dla wszystkich bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich - od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm

- dodaje Magda Warchoł Marketing Director 4F.

W ramach kampanii marketingowej powstał spot reklamowy oraz kilkanaście krótkich form digitalowych. W materiałach video dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku, uprawiających sport, w grupie lub indywidulanie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki. Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Ivan Bambalin, natomiast konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Kuba Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.

Formaty video będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD. Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa efektowne murale z elementami UV świecącymi w ciemności - w Warszawie i Gdańsku.

„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna-lato, w której skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekking’u oraz beachwear. W tym sezonie w portfolio marki debiutują dwie nowe linie- ubrania do kolarstwa szosowego oraz kolarstwa górskiego (MTB). Niezależnie od dziedziny marka 4F wspiera każdą formę ruchu i inspiruje do odkrywania nowych ulubionych aktywności.

Kolekcja jest dostępna we wszystkich salonach 4F oraz na 4f.com.pl

zobacz materiał video

Tagi: 4F Kampanie marketingowe OTCF Magda Warchoł
Oceń artykuł:

Źródło: 4F

„Define your game” – ruch dla przyjemności w najnowszej kampanii 4F

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.