Nowy koncept zintegrował dwa dotąd osobne segmenty marki: odzieżowy oraz akcesoryjny. Teraz na designersko zaprojektowanej powierzchni klienci znajdą zarówno okrycia wierzchnie z najwyższej jakości materiałów, kolekcje odzieży dla kobiet i mężczyzn, lekkie kolekcje tekstylne oraz torby, torebki, teczki, jak i akcesoria podróżne. Te dwie strefy: odzieżowa i galanteryjna zostały rozplanowane w taki sposób, by każda z nich miała osobne wejście, co znacznie ułatwia poruszanie się po salonie podczas zakupów. Nowa lokalizacja, znacznie większa powierzchnia, najnowszy koncept oraz bogata oferta – to wszystko czeka w nowej odsłonie salonu, który w październiku ponownie otworzył drzwi dla klientów.
- Niewątpliwie OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek oferujących wysokiej jakości wyroby skórzane i akcesoria podróżne. Od ponad 30 lat wyróżnia się niepowtarzalnym wzornictwem i perfekcyjnym wykończeniem, co szczególnie cenią sobie kupujący. Marka od początku naszej wspólnej drogi biznesowej cieszy się dużą popularnością i ma swoich wiernych klientów, dlatego jesteśmy zadowoleni, że w Designer Outlet Gdańsk mieliśmy możliwość wyjścia naprzeciw potrzebom producenta i ze 158-metrowego lokalu przenieść markę do ponad 290-metrowego salonu
– mówi Ireneusz Homa, Dyrektor ds. Operacyjnych Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.
W centrach Designer Outlet to kolejna po Warszawie inwestycja w tak znaczne powiększenie salonu outletowego marki.
Obecnie OCHNIK posiada ponad 120 salonów sprzedaży i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu. Dziś charakterystyczne logo przedstawiające wilgę jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych emblematów w naszym kraju.
Marka to też przykład historii sukcesu rodzinnej firmy, która powstała w latach 80. z marzenia o własnej skórzanej kurtce.