CEE Retail Awards & Marketplace to najważniejsze w regionie wydarzenie i nagrody jakie przyznawane są branży handlowej. To też nieoceniona okazja do zaprezentowania firm i ich oferty w sektorze nieruchomości i szeroko rozumianych branżach, do wzmocnienia partnerstw biznesowych po niedawnych lockdownach i zapewnienia niezrównanego zasięgu i ekspozycji. Konkurs organizowany przez EuropaProperty, powszechnie uznawany za rynkowy wzorzec sukcesu w handlu detalicznym w Europie Środkowo-Wschodniej, od czternastu lat wyróżnia i nagradza najlepsze i najprężniej prosperujące obiekty handlowe w tej części świata.
W tegorocznej edycji o główną nagrodę zawalczyło rozbudowane w ubiegłym roku centrum outletowe Designer Outlet Warszawa, które dostarczyło na stołeczny rynek ponad 5,5 tys. mkw. GLA i z sukcesem skomercjalizowało powstałą powierzchnię handlową, wprowadzając do Polski nowe marki premium. Wszystko to, pomimo trwającej pandemii i trudności wynikających z następujących po sobie lockdownów. Kapituła konkursu wybrała obiekt spośród zgłoszeń napływających z całej Europy Środkowej i Wschodniej i nagrodziła go w kategorii Project of the Year – Retail Expansion. Aż 60 jurorów - międzynarodowych ekspertów branży - pod uwagę wzięło rozmiar inwestycji, proces komercjalizacji, wprowadzone udogodnienia dla klientów (w tym wielopoziomowy, kryty parking i zmodernizowany food court) oraz architekturę nowo powstałej części handlowej.
Nagrodę w imieniu centrum Designer Outlet Warszawa odebrał Thomas Reichenauer założyciel i dyrektor zarządzający ROS Retail Outlet Shopping podczas czwartkowej 14. Gali CEE Retail Awards w Warszawie.
- Otrzymane wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ zostało przyznane za wysiłek włożony w rozwój naszych centrów outletowych, przypadający na trudny czas lockdownów, który dla nas wszystkich był wielkim sprawdzianem. Tym bardziej jestem dumny, że rozbudowa Designer Outlet Warszawa została zakończona w zakładanym terminie pomimo trwającej pandemii, i że nasi dotychczasowi oraz nowi partnerzy zaufali nam otwierając salony niejednokrotnie na nowym dla nich rynku polskim. Współpraca okazała się owocna i obecnie możemy się pochwalić największym w Polsce centrum outletowym z modą premium, które jest atrakcyjną destynacją zakupową dla mieszkańców regionu
- powiedział Thomas Reichenauer