Dom Mody Klif w Warszawie poszerza ofertę dodatkowych, luksusowych usług dla klientów o możliwość zaplanowania egzotycznego wypoczynku szytego na miarę. Od 1 września klienci Klifu będą mogli skorzystać z oferty Travel a la Carte.
Dom Mody Klif w Warszawie to centrum budujące swój wizerunek nie tylko w oparciu o dobór marek z najwyższej półki, ale także szereg usług dodatkowych dla klientów, które sprawiają, że wizyta w centrum nabiera luksusowego charakteru. Klienci Klifu mają do dyspozycji między innymi bezpłatne usługi Concierge oraz możliwość nieodpłatnego skorzystania z pakietu konsultacji stylistki jak i kosmetycznych a także brafittingu Od września oferta centrum poszerzy się o usługę Travel a la Carte – szytych na miarę wyjazdów w najbardziej ekskluzywne i egzotyczne rejony świata realizowanych we współpracy z renomowanym biurem podróży.
-
Nasi klienci wysoko cenią sobie indywidualne traktowanie i wysoki poziom obsługi. Z roku na rok obserwujemy dynamiczny wzrost zainteresowania takimi dodatkowymi udogodnieniami jak konsultacje stylistki czy pomoc w dostarczeniu zakupów do samochodu. Wiosną z ogromnym powodzeniem zrealizowaliśmy akcję „Podwieczorków w Klifie” oferując kawę i słodki poczęstunek każdej osobie, która dokonała popołudniowych zakupów. Konsultacje podróżnicze i możliwość zrealizowania wyjazdu marzeń to propozycja, która z pewnością spotka się z zainteresowaniem naszych klientów. Te małe i większe udogodnienia są istotną wartością dodaną, która buduje renomę Domu Mody Klif jako miejsca wyjątkowego zarówno pod względem oferty, jak i atmosfery – komentuje Agnieszka Borkowska, associate, asset aanager AEW Europe, reprezentująca Dom Mody Klif.
Tagi: