Uruchomiony został nowy system płatnego parkowania w Domu Mody Klif. Rozwiązanie o nazwie „Autopay” wdrożone we współpracy z firmą EuroPark jest jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie i pierwszym tego typu w Polsce.
System płatnego parkowania w Domu Mody Klif działa w oparciu o system kamer skanujących tablice rejestracyjne pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu parkingu. Kontrola czasu postoju odbywa się zdalnie, bez udziału bramek i szlabanów, dzięki czemu zupełnie wyeliminowano problem ewentualnych zatorów na wyjeździe z parkingu. Płatność naliczana jest jedynie w dni robocze, dla samochodów pozostających na parkingu dłużej niż 3 (trzy) godziny. Stawka godzinowa po przekroczeniu tego czasu wynosi 4 PLN. Maksymalnie uproszczono i zautomatyzowano również sam system rozliczenia ewentualnych opłat. Klienci Klifu nie muszą pamiętać o biletach parkingowych. Poza klasyczną metodą płatności w dwóch kasach automatycznych znajdujących się wewnątrz Centrum i na terenie parkingu, gdzie rozliczenie następuje po podaniu numeru rejestracyjnego pojazdu lub on-line, w ciągu 48 godzin, poprzez stronę www.my.europark.pl.. Można także zarejestrować swoje dane w systemie oraz ustawić całkowicie zdalną płatność kartą kredytową. Osoby korzystające z parkingu często i pozostawiające tu samochody na dłużej, zyskały możliwość wykupienia abonamentu miesięcznego, dzięki czemu będą miały prawo do korzystania z miejsca parkingowego i pełną kontrolę wydatków związanych z postojem samochodu.
Wygodny i bezpieczny parking jest jednym z elementów decydujących o tym, że klienci pozytywnie oceniają centrum handlowe. Decydując się na współpracę z EuroPark, dostarczamy naszym klientom jeden z najnowocześniejszych i najwygodniejszych systemów parkingowych w Europie. To pierwszy tego typu system w Polsce. Rozwiązanie to z bardzo dobrym skutkiem było wdrożone za granicą i wierzę, że równie dobrze sprawdzi się w Warszawie. Stopień automatyzacji procesu parkowania i rozliczania opłat za postój zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i komfort klientów, minimalizując jednocześnie wszystkie potencjalne niedogodności
– komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director w AEW Europe, firmie reprezentującej właściciela Domu Mody Klif.