„Dostrzeż swoją moc” to kampania na rzecz demokratyzacji doskonałego widzenia jako środka wyrazu, która w Polsce będzie obecna w kanałach komunikacyjnych za pośrednictwem dwóch kluczowych postaci: Leona, przebojowego chłopca, który przerywa lekcje młodych baletnic, by w rytm ponadczasowego Scatmana zaprezentować taniec freestyle oraz Steph, która dzięki okularom marki Fielmann zyskuje pewność siebie i odwagę, by robić rzeczy, które wcześniej ją onieśmielały.
Dziś okulary są nie tylko produktem dla zdrowych oczu, ale również elementem stylizacji, dzięki któremu użytkownik może wyrazić swoją osobowość. Wiedzą o tym dobrze projektanci marki, którzy tworzą autorską kolekcję okularów Fielmann i stale poszerzają asortyment, śledząc aktualne trendy i łącząc je z potrzebami wymagających Klientów. „Dostrzeż swoją moc” w nowoczesny sposób komunikuje wartości firmy, które od pół wieku pozwalają Fielmann być liderem w swojej branży i pionierem wśród salonów optycznych w Europie. Głównym przekazem marki na rok 2022 jest motywacja do zmian za pomocą okularów. Dzięki nim nie tylko mamy lepiej widzieć, ale też nabrać pewności siebie oraz spojrzeć na świat z odpowiedniej perspektywy. Największą satysfakcją dla Fielmann jest zadowolenie Klientów, którzy korzystają z porad wyspecjalizowanych optyków praktykujących według zasady „Klient i jego zdrowie jest najważniejsze”. Ten stosunek wynika z rodzinnej filozofii marki, a udzielanie właściwych porad, uczciwość oraz profesjonalna obsługa są głęboko zakorzenione w DNA firmy.
Noszenie okularów staje się więc nie tylko okazją do dbania o oczy, ale także do eksperymentowania i spojrzenia na świat z nowej perspektywy.
- Jeśli styl jest Twoją wizytówką, a okulary są twoją mocną stroną, to z marką Fielmann odkryłeś swoją siłę. W Fielmann jesteśmy przekonani, że zanim staniemy się menedżerami i współpracownikami, musimy być dobrymi ludźmi i działać w sposób transparentny. W życiu, w pracy, w społeczeństwie, w którym żyjemy naszym celem jest wsłuchiwanie się w potrzeby ludzi, zarówno współpracowników, klientów, jak i społeczności, w których działa firma Fielmann, stając się ich integralną częścią
- mówi Dariusz Sądowski, dyrektor generalny Fielmann Polska.
Kampania „Dostrzeż swoją moc” stawia Klientów Fielmann w centrum uwagi, zachęcając ich do odkrywania swoich mocnych stron. Miłośnicy niemieckiego brandu są największą wartością dla marki, która od 50 lat bazuje na ich codziennych doświadczeniach w użytkowaniu okularów, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Nie tylko modernizując technologie oraz procesy, ale też aktualizując ofertę produktów i usług zgodnie z duchem czasu, tak by spełnić oczekiwania fanów okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych.
Poprzez oryginalną kampanię Fielmann nie tylko zachęca nowych oraz dotychczasowych Klientów do pokazania ukrytej siły i charakteru, ale także, dzięki subtelnej grze słów typowej dla języka optyki, nadaje nowe znaczenie okularom: to moc soczewek korekcyjnych daje nową siłę ich właścicielom. W odkryciu tej mocy pomogą kompetentni doradcy, którzy widzą w Klientach samych siebie i dlatego traktują ich w takim sam sposób, w jaki sami chcieliby być obsługiwani. Eksperci w salonach gwarantują indywidualne podejście i najlepszą opiekę wszystkim, którzy są zainteresowani poznaniem marki Fielmann i jej wysokiej jakości obsługi Klienta.
Dbałość o Klienta i uniwersalne wartości zawsze były w centrum każdej decyzji i to właśnie dzięki temu Klienci marki Fielmann mają do niej bezgraniczne zaufanie. Z ponad 27 milionami Klientów w 16 krajach Europy Fielmann zdemokratyzował branżę optyczną, oferując światowej klasy oprawy korekcyjne oraz okulary przeciwsłoneczne w najkorzystniejszej, gwarantowanej cenie już od 50 lat.
Kampania „Dostrzeż swoją moc” wystartowała 8 kwietnia 2022 na kanałach komunikacyjnych, takich jak telewizja, prasa, nośniki billboardowe, radio, media cyfrowe i społecznościowe, a nowa kolekcja opraw korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych na sezon wiosna-lato 2022 już jest dostępna w 39 salonach Fielmann w Polsce. Jednocześnie marka zaprasza w swoje progi wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby doświadczyć i poznać jakość obsługi oraz skorzystać z bezpłatnego badania wzroku pod opieką profesjonalnego zespołu doradców.