„Dostrzeż swoją moc” – marka Fielmann prezentuje nową kampanię wizerunkową

2022-04-15 | 08:00

Fielmann – międzynarodowa marka optyczna prezentuje nową kampanię reklamową, która pokazuje indywidualną moc oraz osobowość każdego, kto nosi okulary. Pod hasłem przewodnim kampanii „Dostrzeż swoją moc” kryje się idea odkrycia wewnętrznej siły i wykorzystania jej w życiu codziennym. Przebojowość, odwaga czy radość z życia to tylko początek, który otwiera historię Fielmann na rok 2022.

 

„Dostrzeż swoją moc” to kampania na rzecz demokratyzacji doskonałego widzenia jako środka wyrazu, która w Polsce będzie obecna w kanałach komunikacyjnych za pośrednictwem dwóch kluczowych postaci: Leona, przebojowego chłopca, który przerywa lekcje młodych baletnic, by w rytm ponadczasowego Scatmana zaprezentować taniec freestyle oraz Steph, która dzięki okularom marki Fielmann zyskuje pewność siebie i odwagę, by robić rzeczy, które wcześniej ją onieśmielały.

Dziś okulary są nie tylko produktem dla zdrowych oczu, ale również elementem stylizacji, dzięki któremu użytkownik może wyrazić swoją osobowość. Wiedzą o tym dobrze projektanci marki, którzy tworzą autorską kolekcję okularów Fielmann i stale poszerzają asortyment, śledząc aktualne trendy i łącząc je z potrzebami wymagających Klientów. „Dostrzeż swoją moc” w nowoczesny sposób komunikuje wartości firmy, które od pół wieku pozwalają Fielmann być liderem w swojej branży i pionierem wśród salonów optycznych w Europie. Głównym przekazem marki na rok 2022 jest motywacja do zmian za pomocą okularów. Dzięki nim nie tylko mamy lepiej widzieć, ale też nabrać pewności siebie oraz spojrzeć na świat z odpowiedniej perspektywy. Największą satysfakcją dla Fielmann jest zadowolenie Klientów, którzy korzystają z porad wyspecjalizowanych optyków praktykujących według zasady „Klient i jego zdrowie jest najważniejsze”. Ten stosunek wynika z rodzinnej filozofii marki, a udzielanie właściwych porad, uczciwość oraz profesjonalna obsługa są głęboko zakorzenione w DNA firmy.

Noszenie okularów staje się więc nie tylko okazją do dbania o oczy, ale także do eksperymentowania i spojrzenia na świat z nowej perspektywy.

- Jeśli styl jest Twoją wizytówką, a okulary są twoją mocną stroną, to z marką Fielmann odkryłeś swoją siłę. W Fielmann jesteśmy przekonani, że zanim staniemy się menedżerami i współpracownikami, musimy być dobrymi ludźmi i działać w sposób transparentny. W życiu, w pracy, w społeczeństwie, w którym żyjemy naszym celem jest wsłuchiwanie się w potrzeby ludzi, zarówno współpracowników, klientów, jak i społeczności, w których działa firma Fielmann, stając się ich integralną częścią

- mówi Dariusz Sądowski, dyrektor generalny Fielmann Polska.

Kampania „Dostrzeż swoją moc” stawia Klientów Fielmann w centrum uwagi, zachęcając ich do odkrywania swoich mocnych stron. Miłośnicy niemieckiego brandu są największą wartością dla marki, która od 50 lat bazuje na ich codziennych doświadczeniach w użytkowaniu okularów, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. Nie tylko modernizując technologie oraz procesy, ale też aktualizując ofertę produktów i usług zgodnie z duchem czasu, tak by spełnić oczekiwania fanów okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych.

Poprzez oryginalną kampanię Fielmann nie tylko zachęca nowych oraz dotychczasowych Klientów do pokazania ukrytej siły i charakteru, ale także, dzięki subtelnej grze słów typowej dla języka optyki, nadaje nowe znaczenie okularom: to moc soczewek korekcyjnych daje nową siłę ich właścicielom. W odkryciu tej mocy pomogą kompetentni doradcy, którzy widzą w Klientach samych siebie i dlatego traktują ich w takim sam sposób, w jaki sami chcieliby być obsługiwani. Eksperci w salonach gwarantują indywidualne podejście i najlepszą opiekę wszystkim, którzy są zainteresowani poznaniem marki Fielmann i jej wysokiej jakości obsługi Klienta.
Dbałość o Klienta i uniwersalne wartości zawsze były w centrum każdej decyzji i to właśnie dzięki temu Klienci marki Fielmann mają do niej bezgraniczne zaufanie. Z ponad 27 milionami Klientów w 16 krajach Europy Fielmann zdemokratyzował branżę optyczną, oferując światowej klasy oprawy korekcyjne oraz okulary przeciwsłoneczne w najkorzystniejszej, gwarantowanej cenie już od 50 lat.

Kampania „Dostrzeż swoją moc” wystartowała 8 kwietnia 2022 na kanałach komunikacyjnych, takich jak telewizja, prasa, nośniki billboardowe, radio, media cyfrowe i społecznościowe, a nowa kolekcja opraw korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych na sezon wiosna-lato 2022 już jest dostępna w 39 salonach Fielmann w Polsce. Jednocześnie marka zaprasza w swoje progi wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby doświadczyć i poznać jakość obsługi oraz skorzystać z bezpłatnego badania wzroku pod opieką profesjonalnego zespołu doradców.

 

Tagi: Dariusz Sądowski Fielmann Kampanie marketingowe
Oceń artykuł:

Źródło: Fielmann

Zobacz także

„Dostrzeż swoją moc” – marka Fielmann prezentuje nową kampanię wizerunkową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.