Douglas celebruje miłość z gwiazdami Top Model

2021-02-08 | 11:30

A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy Top Model – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Szefem artystycznym przedsięwzięcia został Marcin Tyszka.

2020/21 to przełomowy czas redefiniujący życie wielu osób w niemal każdej dziedzinie - czas określany jako ‘nowa normalność’. Nie ominęła ona życia uczuciowego - pandemia wpłynęła nie tylko na zwiększony popyt na aplikacje randkowe, ale także liczbę rozstań oraz skłoniła do self glow-up. Zmieniła też podejście do relacji i wykreowała potrzebę zatroszczenia się o siebie. Dlatego w te Walentynki, Douglas zaprasza do celebrowania miłości i cieszenia się nią, niezależnie od tego czy żyjemy w parze, czy też jesteśmy singlami.

Już od kilku lat, Douglas konsekwentnie realizuje strategię dotarcia do generacji Z. Tym samym do oferty asortymentowej dołączamy nowe marki dedykowane młodszym konsumentom, a większość kampanii koncentrujemy na digitalu i social mediach, w tym od zeszłego roku także na TikToku. Do nowej kampanii walentynkowej zaprosiliśmy najbardziej pożądane osobowości dla naszej młodej grupy docelowej. Nie chcieliśmy przedstawić ich jako pary, ale pozostawić widzom pole do interpretacji, zaprosić do zabawy z Douglas - odkrywania kolejnych filmów prezentujących Patrycję i Mariusza w momencie, gdy flirt między nimi dopiero ma szansę się rozpocząć. Chcemy by nasze hasło ‘A może się spotkamy’ było obietnicą lepszych czasów, a kampania niech będzie zaproszeniem do flirtu, rozmowy, spotkania

– mówi Ewa Sadowska, Marketing Manager, Douglas Polska. 

Bohaterowie kampanii Douglas – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski – to obecnie najbardziej pożądane nazwiska młodego pokolenia. Patrycja jest finalistką 9 edycji programu Top Model. Piękna blondynka szybko stała się ulubienicą zarówno widzów, jak i jurorów, którzy docenili jej naturalny wdzięk. Mariusz to połączenie ścisłego umysłu i sylwetki modela. W programie pokazał swój silny charakter i ambicje, które doprowadziły go do półfinału. 

Douglas postawił przede mną zadanie przygotowania kampanii, która będzie atrakcyjna dla ‘Gen Z’ i jednocześnie spójna z nowym, wyrafinowanym, pięknym wizualnie wizerunkiem Douglas. Wszyscy wiedzieliśmy też, że działamy w czasie coraz już trudniejszego do zniesienia lockdownu. Stąd idea strategiczna – ‘A może się spotkamy’ i nieoczywista, umowna przestrzeń, w której spotykamy naszych bohaterów

- powiedział Marcin Tyszka.

Kampania Walentynkowa Douglas 2021 to kilkanaście spotów emitowanych na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku, Instagramie, Tik toku i Snapchacie oraz social mediach własnych Douglas. Na jej potrzeby powstało też szereg formatów digital, promujących ofertę walentynkową Douglas. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce. 

Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

Specjalna oferta ‘Perfum pełnych miłości od 99 zł’, obejmuje m.in. Versace - Bright Cristal 30 ml, Tommy Hilfiger - Tommy 50 ml, Ariana Grande - Thank You Next 30 ml, Lancome - Idole Intense 25 ml, Emporio Armani - Stronger for you 100 ml i dostępna będzie w Douglas do 28 lutego.

Tagi: Douglas Ewa Sadowska Douglas Polska Mariusz Jakubowski Patrycja Sobolewska
Oceń artykuł:

Źródło: Douglas

Zobacz także

Douglas celebruje miłość z gwiazdami Top Model

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.