Jysk jako organizacja globalna o skandynawskich korzeniach i wartościach zmieniał się i rozwijał na przestrzeni ostatnich lat. Zarząd główny Jysk opowiada w krótkim filmie jak przebiegała ta podróż w podejściu do klientów, jak również ile firma zawdzięcza swoim pracownikom.
W prawie 8 minutowym filmie zostały omówione różne aspekty działalności Jysk, podkreślając tym samym osiągnięte rezultaty. Pokazana historia obejmuje pytania klientów o Jysk, poprawę doświadczeń związanych z zakupami online, inwestowanie w lepsze szkolenie personelu i aktualizację konceptów sklepów.
Nasz założyciel, Lars Larsen, stworzył fundamenty dla silnego biznesu o długofalowej perspektywie działania, opierając firmę na formacie mniejszych sklepów, koncentracji na konkretnych produktach w odpowiednich cenach oraz gotowości do podejmowania ryzyka, kiedy zajdzie potrzeba. Dzisiaj, to podejście nadal jest mocno widoczne w Jysk. Rozwijając i rozbudowując organizację, skupiamy się na tworzeniu dobrej strategii, tak aby Jysk pozostawał atrakcyjny, gotowy na zmiany i dynamiczny zarówno dla klientów, jak i pracowników
- mówi prezes i dyrektor generalny Jysk, Jan Bøgh, który również występuje w filmie.