Po bardzo dobrym zakończeniu czwartego kwartału 2019 roku, Natura nie zwalnia tempa.Finał 2019 roku był wyjątkowo owocny. W styczeń 2020 roku Natura wkroczyła z ponad 10-proc. wzrostem całego biznesu oraz z rekordową sprzedażą w kanale e-commerce – wzrost o ponad 300 proc.
Konsekwentne wdrażanie zmian i rozwiązań mających na celu udoskonalenie procesów sprzedażowych, marketingowych i logistycznych wpłynęło na znaczną poprawę wyniku spółki.
- Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy naszą propozycję asortymentową – to wszystko owocuje coraz lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem klientów
– mówi Barbara Goździkowska, Prezes Zarządu.
Natura zapowiada, że pierwsza połowa roku będzie obfita w kolejne zmiany i wdrażanie następnych etapów strategii, a przez cały rok będzie skupiała się na generowaniu kolejnych wzrostów sprzedaży w dostępnych kanałach oraz szukaniu nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu.