Tylko na przełomie marca i kwietnia lista najemców powiększa się o 6 marek: Vero Moda Outlet, Elbrus, Ptak Moda Outlet, Leopark, Home&Cook oraz Change Lingerie. Dodatkowe akcje pro-sprzedażowe: „Tydzień obuwia” oraz „Tydzień dżinsu” wpływają na dobre wyniki centrum.
28 marca w Ptak Outlet nastąpiło otwarcie nowego salonu – Vero Moda Outlet. W ciągu weekendu nowo otwarty sklep odwiedziło ponad dwa tysiące osób. Vero Moda Outlet oferuje wyłącznie odzież damską: spodnie, spódnice, sukienki, koszulki, bluzki, swetry, marynarki, kurtki i inne. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 138 m kw. Najemcy są zadowoleni ze współpracy, odwiedza ich bowiem kilkuset klientów dziennie. Podobnie jest w przypadku Ptak Mody Outlet, której otwarcie nastąpiło 21 marca Każdego dnia salon odwiedza ok. 400 klientów. Ofertę Ptak Mody Outlet tworzy odzież damska TOP 200 polskich producentów. W salonie znaleźć można produkty marek takich jak: Blue Shadow, Angel Black, Adika, By Mielczarkowski, Moe, Lemonada, Edan, Jo.Mu, Zofix.
22 kwietnia swój salon otworzy Home&Cook. Oferta sklepu obejmuje zarówno elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, jak i bogaty asortyment garnków, patelni i innych drobnych sprzętów kuchennych. Z kolei Change Lingerie otworzy w Ptak Outlet swój salon pod koniec kwietnia. Change to duńska sieć sklepów z bielizną z ponad 150 sklepami w 11 krajach Europy, Ameryki Północnej i na Bliskim Wschodzie.
Wraz z końcem miesiąca wśród najemców Ptak Outlet na powierzchni 550 m kw. znajdzie się również Leopark – największy w okolicy plac zabaw. Organizatorzy nowej przestrzeni rozrywkowej przygotowali wyjątkowe atrakcje: basen z piłeczkami, trampoliny, labirynt, gigantyczną zjeżdżalnię i karting. Z początkiem maja do grona najemców Ptak Outlet dołączy Elbrus – polska marka z odzieżą sportową. Elbrus to propozycja dla klientów poszukujących odzieży, obuwia i akcesoriów służących do uprawiania sportów letnich i zimowych. Nowy najemca zajmie w Ptak Outlet lokal o powierzchni 210 m kw.
Na dobre wyniki centrum wypływają wielopłaszczyznowe działania marketingowe, m.in. akcje pro-sprzedażowe dedykowane poszczególnym działom asortymentu odzieżowego. Sukcesem zakończył się „Tydzień obuwia” (9–15.02). Udział w nim wzięło kilkanaście salonów, m.in. Högl, Baldinini, Cropp/House, Reserved, Mohito, Hi Tec, Regatta; rabaty sięgały nawet -75%. W tych dniach odwiedzalność wzrosła o 24%, a obroty o 40% w porównaniu do tygodnia poprzedzającego akcję. Najemcy wyrazili zadowolenie z „Tygodnia obuwia”, po którym wzrost obrotów sięgał u nich nawet 80%. Od 13 do 19 kwietnia trwa „Tydzień dżinsu”. Rabaty czekają na klientów w salonach t.j.: Diverse, Big Star, Cross Jeans, Gerry Weber, Benetton, Reserved, Tom Tailor, Mohito, Bestseller, Regatta i innych. Upusty siegają nawet -70% od ceny outletowej.