Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaplanował 15% rabatu powitalnego na całe zakupy oraz prezent - żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Polski. Rabat obowiązuje do 8 kwietnia.
Dodatkowo w Krakowie, w najbliższą sobotę, 01 kwietnia w godzinach 11.00-12.00 w ramach wspierania lokalnych inicjatyw drogeria dm we współpracy ze Szkołą Podstawową nr 58 im. Tadeusza Kościuszki przeprowadzi kolejną „Akcję Kasjerską”. Jej celem będzie zebranie funduszy na zakup nagłośnienia do radiowęzła szkolnego. Wtedy też na kasie zasiądzie i obsłuży klientów dm sam Dyrektor Szkoły, Jerzy Zychal. Pieniądze z zakupów zrobionych w dm w tym czasie zostaną przekazane szkole na sprzęt.
- Z radością czekamy na mieszkańców Gogolina i Krakowa. Jesteśmy ciekawi ich reakcji na naszą drogerię. Każde nowe otwarcie jest dla nas ważnym wydarzeniem, dzięki któremu docieramy jeszcze bliżej kolejnych klientów. Chcemy ich zaprosić do naszego świata, pokazać wszystko, co najlepsze - nasze marki, ludzi tworzących dm, nietypową politykę cenową i wnętrza zaprojektowane z myślą o ich komforcie. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą mogli sprawdzić, które z naszych produktów lubią najbardziej i przekonać się, dlaczego warto przychodzić właśnie do nas na zakupy
– mówią Marek Mączka i Michał Grabe, Kierownicy Regionalni dm w Polsce.
Aktualnie dm posiada 13 drogerii w Polsce. Dokładnie 30 marca, poza otwarciem Gogolina i Krakowa, pojawią się trzy kolejne sklepy - w Chorwacji, Czechach i we Włoszech. Tym samym dm przekroczy liczbę 4 tysięcy drogerii w Europie. W Polsce, obecne od roku, już teraz cieszą się dużą sympatią konsumentów. W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularność zyskały wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde
Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dozownika z wodą, w sklepie znajdują się terminale foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci chętnie korzystają rodziny. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych zaś dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu ceny półkowe dm są trwale niższe. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje. Filozofia dm mówi: drogi kliencie, możesz polegać na cenach, jakie widzisz na półkach. Możesz w dowolnej chwili przyjść i kupić produkt w korzystnej cenie, kiedy rzeczywiście go potrzebujesz.
Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm" oraz dodatkowe kupony PAYBACK umożliwiające naliczenie wielokrotności punktów PAYBACK za dany zakup. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny, który obowiązuje do 8 kwietnia oraz specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest również do 8 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Na mieszkańców Gogolina i Krakowa odwiedzających sklepy w dniach 30 marca i 1 kwietnia czekać będą atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, popcorn, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem - Saubär, i profesjonalny makijaż twarzy.
Klienci z całej Polski mogą dokonywać zakupów w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji „Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu odbioru DPD Pickup albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już nawet po 3 godzinach od złożenia zamówienia.
Otwarciom drogerii dm towarzyszą aktywności wspierające lokalną społeczność, tzw. Akcje Kasjerskie. Pomysł ich organizacji narodził się w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w tych akcjach. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów dm, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje. Jak to działa? O tym przekonają się mieszkańcy Krakowa, już w sobotę, 1 kwietnia, w godzinach od 11.00 do 12.00 podczas takiej akcji, której celem jest zbiórka na zakup radiowęzła szkolnego dla Szkoły Podstawowej nr 58 im. Tadeusza Kościuszki.
W obu lokalizacjach drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w ławeczkę do odpoczynku, czy stację pakowania prezentów, z której korzystać można nieodpłatnie. Na klientów czekają komfortowe miejsca parkingowe. Drogeria w Gogolinie otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 08:00 do 20:00 i w niedziele handlowe w godzinach 10:00-18:00, zaś drogeria w Krakowie otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00 i w niedziele handlowe od 10:00 do 08:00. Sieć zatrudnia siedmiu pracowników na potrzeby każdej nowo otwartej lokalizacji