Czas na restauracje numer 3 i 4! Już niedługo dwa kolejne miasta dołączą do grona rodziny MAX. 20 listopada przypada otwarcie lokalu w Świętochłowicach, zaś 30 listopada otwarcie niecierpliwie wyczekiwanej restauracji w stolicy, która będzie zlokalizowana w nowopowstającym parku handlowym.
- Jesteśmy pewni, że nasze burgery przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym podniebieniom Warszawiaków. W stolicy Polski trwa nieustanna moda na skandynawski styl życia – to, co my Szwedzi nazywamy „Lagom”. MAX idealnie wpisuje się w tę konwencję. Jesteśmy wierni naszej szwedzkiej naturze już od 50 lat, równocześnie idąc z duchem czasów. Jeśli chodzi zaś o Świętochłowice i mieszkańców Śląska – oni kochają pyszne jedzenie, zupełnie jak my, dlatego jesteśmy przekonani, że spełnimy ich oczekiwania doznania dobrego smaku
– komentuje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.
Sukces dwóch pierwszych restauracji jest niezaprzeczalny. MAX zwyciężył w ślepym teście smaku przeprowadzonym we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown oraz teście smaku redakcji Fakt.pl. Ponadto, planuje otworzyć aż 200 lokali na przestrzeni najbliższych 10 lat.
Nadszedł czas na podbicie serc mieszkańców Warszawy – jak? Nowa restauracja będzie zlokalizowana w parku handlowym w stołecznym Wilanowie, przy ulicy Przyczółkowej 219. Lokal posiada opcję drive-in dla zmotoryzowanych klientów. Dla gości dostępny jest parking na ponad 100 miejsc. Dodatkowym atutem jest bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez kilka linii komunikacji miejskiej. Oficjalne otwarcie odbędzie się 1 grudnia.
A co ze Świętochłowicami? To miasto znajduje się w samym środku prężnie rozwijającej się aglomeracji górnośląskiej. Dodatkowo, restauracja MAX została wybudowana przy trasie DTŚ (przy zjeździe Chorzów/Świętochłowice, ul. Żołnierska 33), dlatego każdy, bez względu na to czy jest z Bytomia, Zabrza, Chorzowa czy Katowic będzie miał pyszne burgery na wyciągnięcie ręki.
Długotrwała praca MAXa nad zrównoważonym rozwojem, będącym główną wartością przedsiębiorstwa, jest naprawdę wybitna. MAX jest pierwszą siecią restauracji na świecie, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach z menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu. MAX niweluje ponad 110% emisji dwutlenku węgla wyemitowanego do atmosfery poprzez sadzenie 1,8 miliona drzew w Afryce. MAX wprowadził także na rynek najszerszą gamę zielonych burgerów na rynku – czyli wegetariańskie / wegańskie Zielone Menu. MAX stawia za cel to, aby w 2022 roku już co drugi burger sprzedany w restauracjach MAX zawierał coś innego niż wołowinę. Jeśli ten cel zostanie osiągnięty, doprowadzi to do 30-procentowej redukcji emisji dwutlenku węgla już w siedem lat. Tym sposobem, każdy jeden kęs burgera MAX pomaga w walce ze zmianami klimatycznymi.