Marka Homla, zgodnie z zapowiedziami, jest w trakcie realizacji dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży w Polsce. Celem firmy jest otwarcie 100 salonów w czołowych obiektach handlowych w Polsce. W ostatnim czasie miało miejsce otwarcie kolejnego punktu sprzedaży. Homla już dziś zapowiada powstanie kolejnych.
Od 5 grudnia produkty Homla można kupić w trzecim już salonie stacjonarnym w Krakowie, w centrum handlowym przy ul. Kamieńskiego. Powierzchnia sklepu wynosi 310 mkw. Już 6 grudnia w Warszawie będzie miało miejsce otwarcie kolejnego salonu w jednym z centrów handlowych a powierzchnia salonu zajmie 300 mkw. Akcje otwarciowe przygotowywane są w formie eventów, a dla klientów marka organizuje interesujące promocje i liczne atrakcje. Na eventach otwarciowych chętnie pojawiają się blogerzy.
Obecnie zakupy w Homla można zrobić w 12 salonach firmowych w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Warszawie oraz Szczecinie. Sieć salonów oferuje asortyment home decor, który cechuje się nowoczesnym stylem oraz uniwersalnym wzornictwem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów wyposażenia wnętrz, z silnym skandynawskim akcentem.