Ciekawostki z życia firmy, fakty, liczby, akcje społeczne, inicjatywy pracowników – a to wszystko w dynamicznej formie filmów. JYSK zaprasza na vlog JYSK PRACA. W najnowszym odcinku dyrektror generalny JYSK Polska Piotr Padalak opowiada o historii firmy w Polsce. Wszystkie odcinki można oglądać na kanale firmowym JYSK Polska na YouTube.
Bohaterami poszczególnych części są pracownicy – to oni opowiadają i pokazują, jak firma działa na co dzień i według jakich wartości.
JYSK niejednokrotnie potwierdził, że jest firmą otwartą na nowe rozwiązania w wielu obszarach. Uruchamiając vloga, stawia w komunikacji na świeżą, ciekawą formę narracji.
– W JYSK naprawdę dużo się dzieje i zależy nam, by zaprezentować to jak najszerszemu gronu odbiorców. Niezwykle ważne jest dla nas, by nasza opowieść o JYSK była interesująca i przyciągająca. Dlatego podjęliśmy decyzję o starcie firmowego vloga.
– mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR.
Narratorem najnowszego vloga jest Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska od 20 lat. Opowiada o początkach firmy w Polsce i rozwoju. Zdradza, dlaczego Duńczycy zdecydowali, że siedziba główna JYSK Polska będzie w Gdańsku oraz przedstawia wieloletnich pracowników firmy.
W poprzednich odcinkach poznaliśmy Rafała, inicjatora akcji charytatywnej „Poduszka dla Maluszka”, Izę, która opowiadała o tym, jak spędza z rodziną wolną Wigilię. Hania prowadziła relacje ze spotkania z blogerami lifestylowymi poświęcone dobremu snu.
Każdą z następnych części poprowadzi inny pracownik. – Wszystkie sukcesy firmy są zasługą ludzi w niej pracujących – mówi Aleksandra Chalimoniuk. – To oni czynnie uczestniczą w jej życiu na co dzień, znają ją od przysłowiowej „podszewki”, ale też podejmują szereg działań, którymi chcemy się pochwalić. Mają największą wiedzę, o tym, jak funkcjonuje JYSK, jak również – co chciałabym szczególnie podkreślić - mogą podzielić się z widzami swoimi osobistymi doświadczeniami. To najbardziej wiarygodne świadectwo.
W najnowszym odcinku poznajemy dyrektora generalnego JYSK Polska, Piotra Padalaka, który wprowadzał JYSK na polski rynek. W kolejnych odcinkach zobaczymy m.in. członków klubu biegacza i pracowników obsługi klienta.
- Tematów do kolejnych odcinków z pewnością nam nie zabraknie – mówi Aleksandra Chalimoniuk – Naszym zdaniem, te wydarzenia, akcje, inicjatywy lepiej pokazać – niż na przykład o nich pisać. To bardziej efektywna komunikacja, a mam też nadzieję, że także wciągająca. Dlatego zapraszam wszystkich na naszego vloga JYSK PRACA.