Empik startuje ze spotem i kampanią świąteczną

2018-11-20 | 10:54

Empik zainaugurował tegoroczną kampanię świąteczną – dziś swoją premierę ma wzruszający spot wizerunkowy „Żeby Cię lepiej widzicieć”, poruszający istotny problem społeczny, a od kilku dni w mediach trwa intensywna kampania produktowa. Obejmuje ona TV, kino, prasę oraz internet.

Zagubieni w wirtualnym lesie

Kilkuletnia dziewczynka, główna bohaterka i jednocześnie narratorka spotu Empiku, snuje swoją własną opowieść, w której świat realny, w zabawny, a zarazem niepokojący sposób, miesza się z bajkowym. Za górami, za lasami, tam gdzie na pewno był zasięg, żył sobie Czerwony Kapturek. Dziewczynka szukała towarzystwa, jednak wilk był zajęty robieniem selfie, krasnoludki pochłonęła gra i surfowanie po internecie, dziewczynka z zapałkami na propozycję wspólnej zabawy odpowiedziała pytaniem o ładowarkę a Jaś i Małgosia wcale nie chcą uciekać od Baby-Jagi (granej przez Helenę Norowicz) – zagubionej w świecie, w którym wirtualny cukierek smaczniejszy jest od prawdziwego. Czerwony Kapturek błąka się zasmucony, bo nikt się z nim nie chce bawić.

Spot z przesłaniem

Narracja prowadzona przez dziecko pomaga zrozumieć ogromną wartość bliskości i relacji opartych na kontakcie „twarzą w twarz”. Nie chodzi jednak o to, aby odrzucić świat online i nowe technologie, ale żeby się w nich nie zamykać.

– Cyfrowy świat ekranów wielu dzieciom wydaje się ciekawszy niż rzeczywistość dookoła, dlatego kusi je i wciąga bardziej niż inne zabawki, zabawy i bajki. Młodym użytkownikom technologii – zarówno dzieciom, jak i nastolatkom – bardzo trudno jest zachować umiar, oderwać się od źródła nieprzerwanej rozrywki i ciągłej wymiany informacji. W konsekwencji niektórzy z nich oddalają się od nas w uzależnienie od technologii, w cyfrową samotność

– komentuje Aldona Zdrodowska – psycholog społeczny, badaczka internetu i nowych technologii, współautorka badań European Kids Online.

– Nadrzędnym przesłaniem spotu jest zwrócenie uwagi na istotę relacji międzyludzkich. Trzeba je pielęgnować – szczególnie w Święta. Warto wtedy odwrócić wzrok od ekranu, być z bliskimi, spotykać się, rozmawiać, oddawać się wspólnym pasjom

– dodaje Olga Tobiasz, Brand Manager Empiku.

Za koncepcją kreatywną spotu stoi team Leo Burnett Warsaw. Autorem nastrojowej muzyki jest laureat Grammy – Włodek Pawlik. Reklama, którą wyreżyserował Piotr Kumik, jest częścią kampanii 360. Swoimi działaniami obejmuje ona zarówno TV, kino, jak i prasę. Będzie obecna także w social mediach i w digitalu (za kreacje digitalową wspólnie odpowiadają Leo Burnett i Empik).
 
Prezenty jak z bajki

–Wierzymy, że Klienci Empiku to ludzie wrażliwi na wartości wewnętrzne, potrafiący spojrzeć na drugiego człowieka przez pryzmat jego potrzeb i pasji. To wejrzenie we wnętrze bliskiej osoby odzwierciedlają właściwie dobranym prezentem, który porusza emocje

– mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.

Empik kusi klientów ogromnym wyborem (ponad 2 mln produktów z różnych kategorii) i możliwością skompletowania prezentów dla całej rodziny i bliskich, niezależnie od ich pasji i zainteresowań. W ramach intensywnej świątecznej kampanii komunikuje całą gamę produktów, począwszy od książek, poprzez płyty CD i winyle, filmy, gry, na kolekcjach świątecznych i zabawkach kończąc. W salonach w całej Polsce i w sklepie Empik.com można znaleźć szereg nowości wydawniczych oraz tytułów dostępnych na wyłączność, wydania pakietowe w atrakcyjnych cenach oraz skorzystać z promocji na wybrane kategorie produktowe.

zobacz materiał video

Tagi: Empik Kampanie marketingowe Olga Tobiasz Aldona Zdrodowska Mira Dobek
Oceń artykuł:

Źródło: empik

Empik startuje ze spotem i kampanią świąteczną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.