Empik wyróżniony w raporcie M&MP oraz nominowany do nagrody KTR

2019-05-27 | 16:00

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.

Wyróżnienie w raporcie M&MP

Media & Marketing Polska co roku nagradza odnoszące sukcesy agencje i marki. W tegorocznej edycji wśród laureatów znalazł się Empik, któremu przyznano wyróżnienie w raporcie „Marka/Marketer Roku” za – konsekwentne (od lat) stawianie na omnichannelowy model rozwoju – jak czytamy w uzasadnieniu jury. Działalność w tym sektorze, jest jednym z kluczowych elementów strategii firmy. Dużym atutem Empiku jest sieć 260 sklepów stacjonarnych w Polsce, które mają znaczny wpływ na sprawne funkcjonowanie wielokanałowego modelu biznesu. Na szczególną uwagę zasługują kolejne salony w formacie Future Store, w których z powodzeniem działa tzw. interaktywny księgarz (panel dotykowy) pomagający odnaleźć poszukiwane tytuły w sklepie. Klienci korzystają też z możliwości zamawiania produktów online bezpośrednio w sklepie, jeśli nie ma ich w ofercie stacjonarnej. Kanały internetowy i tradycyjny łączy także nowa usługa dla szczególnie zabieganych klientów, którzy w dwie godziny mogą zarezerwować i odebrać zamówione produkty w wybranym punkcie. W końcu aż 80% wszystkich klientów Empik.com decyduje się na odbiór osobisty w salonie. Do sukcesu przyczynił się również program lojalnościowy Mój Empik (z 3,8 mln użytkowników), Empik Foto (z opcją wywoływania zdjęć prosto z telefonu) oraz Empik Go z obszerną ofertą audiobooków i ebooków. Doceniono także nowe pozycjonowanie marki – „wszystkie pasje, zajawki, koniki”, które podkreśla rolę Empiku we wspieraniu i inspirowaniu do odkrywania pasji tych dużych i tych codziennych. Nagrodę podczas uroczystej gali odebrała Olga Tobiasz, Manager Działu Brand & Marketing Communication. 

Nominacja do nagrody KTR

Prowadząc bajkową narrację, Empik w swojej świątecznej reklamie poruszył istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiadała agencja Leo Burnett, a kampania 360° obejmowała działania w prasie, TV, kinach, radiu, social mediach i digitalu. Spot ubarwiła postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz, a muzykę do całej fabuły skomponował laureat Grammy Włodek Pawlik. To właśnie ta kreacja została doceniona przez ekspertów i twórców reklamy z jury konkursu KTR organizowanego od 2004 roku, będącego największym i najbardziej rzetelnym konkursem kreatywności w Polsce. Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszych prac w trzech kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Spot Empiku nominowano w pierwszej z nich – Communication (podkategoria: TV or Cinema Commercial). Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas Gali KTR, 7 czerwca w Teatrze Polskim w Warszawie.

Tagi: Empik
Oceń artykuł:

Źródło: Empik

Empik wyróżniony w raporcie M&MP oraz nominowany do nagrody KTR

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.