Multibrandowe platformy eobuwie.pl i MODIVO znane są z szerokiego asortymentu, innowacyjnych rozwiązań i komfortu zakupów. Brandy konsekwentnie dążą do łączenia światów online i offline, m.in. poprzez tworzenie zaawansowanych technologicznie sklepów stacjonarnych. Unikatowy koncept zapewnia dostęp do oferty obu brandów, dzięki czemu klienci mogą skompletować pełną stylizację wygodnie, ekspresowo i w jednym miejscu.
W elbląskim salonie na klientów czeka 10 000 produktów dostępnych od ręki oraz pełna oferta online, którą można swobodnie przeglądać na tabletach. To kilkaset marek z kategorii casual, sport i premium, jak np. Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, adidas, Puma czy New Balance. Artykuły eobuwie.pl dostarczane są już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia w sklepie.
- Produkty MODIVO można z kolei rezerwować w ramach Reserve&Collect, a następnie przymierzać w interaktywnych przymierzalniach, umożliwiających sterowanie światłem i zamawianie innych rozmiarów. Klienci mogą również korzystać z popularnych usług, w tym esize.me, czyli skanera 3D stóp, umożliwiającego idealne dopasowanie butów bez konieczności ich przymierzania. Ponadto w salonie można spotkać wyjątkowego asystenta sprzedaży - robota humanoidalnego, Peppera - opowiada Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. Retail MODIVO S.A.
Salony eobuwie.pl z interaktywnymi przymierzalniami MODIVO można znaleźć również w Krakowie, Rzeszowie, Warszawie i czeskiej Pradze. Z okazji otwarcia w dniach 24-26 marca na klientów czekać będą rabaty do -30% na wybrane produkty.