eobuwie.pl laureatem Drum Awards

2019-06-12 | 10:23

Nowatorski koncept sklepów eobuwie – stworzony przy współpracy z Dalziel & Pow – został doceniony przez globalny portal o tematyce marketingowej The Drum. eobuwie zwyciężyło w kategorii Retail Design.

Celem marki było zaoferowanie klientom tych samych korzyści, tej samej, bardzo szerokiej oferty i tej samej wygody, niezależnie od tego czy wolą buty przeglądać i kupować w sklepie stacjonarnym, aplikacji mobilnej czy przez stronę eobuwie.pl.

Tworząc nowy format sklepu marka oferuje benefity zakupów online (szybkie przeglądanie, szeroka oferta, większa wygoda, internetowe ceny) i offline (możliwość przymierzenia i obejrzenia produktu, porównanie produktów różnych marek). Klienci mają możliwość przeglądania i zamawiania tysięcy produktów, dostępnych zarówno online jak i stacjonarnie, na tych samych zasadach, niezależnie od kanału.

W ramach tworzenia unikalnego doświadczenia omnichannel’owego, produkty w sklepach prezentowane są na wyświetlaczach multimedialnych i zamawiane przez aplikację sklepową. Z punktu widzenia użytkownika bardzo podobną do aplikacji mobilnej eobuwie.pl.

Dzięki integracji z różnymi źródłami danych (wyszukiwarki, systemy pogodowe) ekrany w sklepach rekomendują produkty w zależności od różnych kontekstów – np. ofert specjalnych, warunków pogodowych albo produktów popularnych w danej aglomeracji.

Szeroką ofertę eobuwie.pl przegląda się na tabletach, rola ekranów dotykowych jest kluczowa w procesie zamówienia. Wybrane modele można komfortowo przymierzać w salonie. Buty dostępne na miejscu dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu do klienta maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: to oferta od ponad 450 marek. Asortyment jest uzupełniany na bieżąco, klienci mają więc pewność, że codziennie zastaną w sklepie nowości.

Drum Awards to globalny serwis opisujący najlepsze praktyki, firmy i liderów z branży marketingowej. Misją jest udostępnianie tych informacji czytelnikom The Drum – jednej z największych platform marketingowych na świecie – aby pomóc im w podejmowaniu efektywniejszych decyzji biznesowych.

Tagi: eobuwie.pl
Oceń artykuł:

Źródło: eobuwie.pl

Zobacz także

eobuwie.pl laureatem Drum Awards

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.