Firma Infobip, świadczącą usługi komunikacyjne, ogłosiła udane uruchomienie pierwszej kampanii marketingowej RCS w Polsce dla eobuwie.pl wspólnie z operatorem PLAY. RCS pozwala markom na interakcję z konsumentami za pomocą urozmaiconego kontentu – obrazów, filmów i linków, zapewniając Klientom lepsze doświadczenie w kontakcie z marką.
Kampania została zrealizowana dla firmy: eobuwie.pl, lidera sprzedaży online obuwia i akcesoriów na rynku CEE, aby promować sezonową wyprzedaż wybranych marek. Kampania wykorzystywała funkcje rich media RCS do wyświetlania najlepszych ofert bezpośrednio w aplikacji do przesyłania wiadomości, umożliwiając Klientom przeglądanie elementów i kategorii asortymentu, bez opuszczania aplikacji do przesyłania wiadomości.
Pierwsza w Polsce kampania marketingowa RCS została uruchomiona w sieci komórkowej Play, największego polskiego operatora komórkowego wśród abonentów. Play i Infobip ściśle współpracowały przy wdrożeniu funkcji przesyłania wiadomości biznesowych RCS, dzieląc się wiedzą techniczną i handlową pozyskaną w swojej branży.
Cieszymy się z pierwszej w Polsce kampanii biznesowej RCS obsługiwanej przez Infobip i Play. RCS jest wygodnym i angażującym kanałem marketingowym zarówno dla marek, jak i konsumentów, a wraz z sukcesem kampanii eobuwie.pl z pewnością podąży za nią więcej marek, tworząc i napędzając nowy ekosystem mobilny w Polsce
- mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
Misją eobuwie.pl jest dzielenie się z klientami nie tylko pasją do mody, ale również do technologii, dlatego z entuzjazmem wdrożyliśmy razem z firmą Infobip kanał RCS w komunikacji bezpośredniej z naszymi Klientami. Wierzymy, że RCS będzie skutecznym kanałem komunikacji, który pozwoli nam zaprezentować naszą ofertę w angażujący dla klienta sposób
- mówi Anna Herman, Head of Direct Marketing w eobuwie.pl.