Eobuwie.pl dynamicznie rozwija swoją sieć stacjonarną. W ciągu najbliższego tygodnia marka otworzy trzy kolejne sklepy. Oparte na nowatorskim, ale docenionym już przez klientów i branżę formacie punkty, zostaną oddane do dyspozycji klientów w Częstochowie i Warszawie.
Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już dwadzieścia dwa sklepy. 24 stycznia marka uruchamia swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, 31 stycznia w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego w Westfield Arkadii, również w stolicy.
Czym sklepy eobuwie.pl różnią się od innych miejsc z butami? Całkowicie oryginalnym doświadczeniem zakupowym. Sklep eobuwie.pl łączy największy atut zakupów w internecie - dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych - możliwość przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona.
Dodatkowo, bieżąca oferta dostępna w danym salonie wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Wybrane modele butów można komfortowo przymierzać na miejscu. Produkty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany, więc klient ma pewność, że przegląda setki nowości. Ponadto dla wszystkich kanałów sprzedaży obowiązują te same promocje i akcje rabatowe.
- W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie
- mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.
We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me. To przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.
– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online – dodaje Konrad Jezierski.
Na każde z otwarć firma zaplanowała specjalne akcje z rabatami sięgającymi nawet -50%, konkursy z nagrodami, m.in. przewidującymi buty za 1 zł dla pierwszych 10 klientów oraz liczne atrakcje dla najmłodszych.