Wraz z początkiem października, polska sieć odzieżowa Carry, ogłosiła nową strategię komunikacyjną swojej marki. Firma zyskała claim „Every You” wraz z obietnicą daną swoim Klientom - „Tu znajdziesz ubrania dla każdej wersji siebie”. Wraz z nową strategią, firma dokonała odświeżenia logo oraz zunifikowała projekty graficzne i słowne występujące we wszystkich kanałach komunikacji z Klientem.
Jak twierdzą przedstawiciele marki, pomysł odświeżenia wizerunku kiełkował w ich umysłach już od jakiegoś czasu.
Naszym celem nie było dokonywanie rewolucji, ale raczej ewolucji– chcieliśmy bowiem stać się bardziej spójni, wiarygodni i rozpoznawalni
– mówi Adam Sobota, specjalista ds. marketingu marki Carry.
Co zatem mówi o sobie marka? Przede wszystkim wychodzi z założenia, że ubrania mają służyć jej Klientom przez wiele sezonów oraz pasować do reszty zawartości ich szaf. Właśnie dlatego Carry stawia na dobrą jakość, wygodę i ponadczasowość swoich produktów. Ważne jest dla niej również to, aby moda pomagała w wyrażeniu osobowości czy nastroju każdego z nas – każdej wersji siebie.
Carry to marka odzieżowa funkcjonująca na rynku polskim od 1991. Na chwilę obecną posiada ponad 100 sklepów odzieżowych w całej Polsce.