Fabryka Idei to agencja marketingu zintegrowanego, która od 15 lat realizuje kreatywne projekty na obszarze całej Polski. Swoim klientom oferuje kompleksową obsługę szytą na miarę oraz będącą odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby. Wierzy w siłę marketingu doświadczeń, który dostarczając klientowi nowych wrażeń i dając możliwość przeżywania, silnie wiąże go z marką. Firma obecna będzie w nadchodzącej edycji projektu Shopping Mall Marketing.
Agencja działa w zakresie event marketingu, tworząc wydarzenia wspomagające budowanie relacji z klientami oraz wspierające sprzedaż. Kreuje również działania ambientowe , które stanowią niestandardowe formy promocji. W szczególności specjalizuje się w eventach kulinarnych, kulturalnych, ekologicznych oraz społecznych i edukacyjnych akcjach CSR.
W swoim portfolio firma ma działania w obszarze public relations – prowadzenie biura prasowego i kontakt z mediami, doradztwo oraz kreowanie wizerunku korporacyjnego, a także wdrażanie produktu na rynek i jego komunikację. Prowadzi również profile w social mediach dla marek (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) – przygotowuje content oraz grafiki, dba o relacje z fanami i budowanie zasięgów.
Zajmuje się organizacją sesji zdjęciowych (koncepcja, scenariusz, pozyskanie modeli oraz statystów i ich charakteryzacja, praca na planie sesji) oraz realizuje filmy promocyjne, w tym reklamy produktowe do wykorzystania w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Współpracuje z twórcami internetowymi i pomaga markom w wyborze influencerów najlepiej dopasowanych do kampanii.
Fabryka Idei może się pochwalić wieloma owocnymi współpracami z centrami handlowymi, wśród jej klientów znajdują się takie firmy, jak Unibail-Rodamco-Westfield, CBRE czy Apsys, ale również Tauron, PLL LOT, Polkomtel czy Mazda. Na swoim koncie ma m.in. inaugurację strefy restauracyjnej ze specjalnym udziałem Michela Morana, cykle warsztatów kulinarnych dla rodziców z dziećmi oraz pracowników biur z Beatą Śniechowską, a także event otwarcia centrum handlowego Wroclavia. Zrealizowała także wakacyjny projekt cyklu wydarzeń kulturalnych na zielonych tarasach centrum handlowego Wroclavia, który obejmował koncerty, pokazy tańca, spektakle teatralne i występu stand-uperów. Chętnie organizuje też akcje proekologiczne (jak zbiórka makulatury czy sadzenie drzew) oraz prozwierzęce (zbiórka karmy, atrakcje dla właścicieli czworonogów).
Atutem Fabryki Idei jest kompleksowość działań, kreatywne rozwiązania, wysoka jakość obsługi czy dbałość o detale. Jeśli zainteresowała Cię oferta agencji, możesz się z nią skontaktować mailowo: biuro@fabrykaidei.pl lub telefonicznie: (71) 307 00 36.