Factory - dynamiczny rozwój w 2015 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-02-08 | 12:55

Największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce – Factory - wypracowała w 2015 roku wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach. Dynamika sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniosła 11%. Odwiedzalność wzrosła o 15%. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 15,4 mln klientów. To o 2,4 mln więcej niż we wcześniejszym roku. W ciągu ostatnich trzech lat centra Factory zwiększyły liczbę klientów o ponad 40%.

Kluczowe wyniki rosną
Najwięcej nowych klientów, bo aż 17% więcej niż w roku ubiegłym, zyskało rozbudowane i zmodernizowane we wrześniu warszawskie Factory Ursus.  Sprzedaż w tym centrum, po samej rozbudowie, wzrosła o 42%. Liczące 20 000 m kw. powierzchni handlowej Factory Ursus jest największym centrum outlet w aglomeracji warszawskiej.  Centrum wzbogaciło się o 30 nowych marek, m.in.: marki modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dzieciecy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx;


Bardzo dobry wynik zanotowało Factory Kraków, gdzie wartość sprzedaży wzrosła o 20%. To centrum odwiedza rocznie najwięcej gości: 3,3 mln osób. Małopolskie centrum outlet przyciągnęło do siebie takie brandy jak: By Insomnia, Calvin Klein, Medicine, Original Marines.


Zeszły rok do udanych może zaliczyć również Factory Annopol – drugie warszawskie centrum tej marki,  otwarte w marcu 2013 na warszawskiej Białołęce.  W ubiegłym roku sprzedaż wzrosła tu aż o 21%, a odwiedzalność o 11%. Centrum już od dwóch lat jest skomercjalizowane w 100%.  W ostatnim roku pojawiły się tu nowe marki jak: Calvin Klein, Simple czy Lidia Kalita.


Także Factory Wrocław i Factory Poznań mogą pochwalić się wzrostami sprzedaży i odwiedzalności.
- W 2015 roku, w centrach outlet Factory debiutowało ponad 40 znanych marek polskich i zagranicznych.  Nasze centra to już prawie 500 salonów i ponad 90 000 m kw. powierzchni handlowej – mówi Magdalena Chachulska asset management Director  Neinver. - Wypracowane wyniki to efekt intensywnych działań  skupionych zarówno na utrzymaniu stałych klientów, jak i w pozyskiwaniu nowych. Przyciągamy ich nie tylko outletowymi cenami, ale też komfortem robienia zakupów, dobrym wyborem marek i niestandardowymi akcjami prosprzedażowymi, jak: weekendy tematyczne, wykorzystanie beaconów i geolokalizacji, czy Stylowy Recykling. W ubiegłym roku do sprzedaży wprowadziliśmy także karty podarunkowe  - dodaje Chachulska.


Ważnym wydarzeniem ubiegłego roku było objęcie przez TH Real Estate 50% udziałów w centrach Factory Annopol w Warszawie oraz Factory Kraków i Futura Parku w Krakowie. Zakup udziałów od Grupy Neinver stanowi element strategicznej współpracy joint venture pomiędzy firmami, zmierzającej do stworzenia największej platformy outlet w Europie.


Wysoki poziom komercjalizacji i start LPP
Centra Factory cieszą się także popularnością wśród najemców. Obecnie w 5 centrach działa ponad 250 popularnych marek polskich i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 99%.


Sieć marki Factory w Polsce to dzisiaj 5 centrów z  500 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. Tommy Hilfiger, Liu Jo, Guess, Vero Moda, Desigual, Reserved, United Colors Of Benetton, Mango, Mohito, Lee), butami (m.in. Gino Rossi, Venezia, Salamander, Ecco), artykułami sportowymi i outdoorowymi (m.in. adidas, PUMA, Asics, Salomon, Quiksilver, Rossigno,4F), po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz.  W przerwie na zakupy można odwiedzić  kawiarnie i restauracje, a także skorzystać z bezpłatnego kina dla dzieci lub placu zabaw dla dzieci .
Ceny w Centrach Outlet Factory są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-16 do 2016-05-30

Źródło: Centrum Outlet Factory Warszawa Ursus

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

Factory - dynamiczny rozwój w 2015 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.