7 maja rusza nowy projekt sieci centrów outletowych Factory. W majowe
weekendy Factory Fashion Capsule odwiedzi największe polskie miasta, aby
pokazać praktyczne podejście do mody. W planie wydarzenia są m.in.
warsztaty ze stylistami pokazujące, jak z 30 elementów stworzyć nawet
100 stylizacji na każdą okazję. Dzięki temu oszczędzimy mnóstwo czasu,
który poświęcamy na codzienne wybranie odpowiedniego stroju.
W każdy weekend wraz z porcją wiedzy i inspiracji Factory Fashion
Capsule odwiedzać będzie kolejne miasta na mapie Polski. Modowa trasa
rozpocznie się w dniach 7-8 maja w Arkadach Kubickiego, w Warszawie. W
kolejne weekendy projekt dotrze do Wrocławia (13-15 maja), Krakowa
(20-22 maja) i Poznania (27-29 maja). Czegoś takiego w Polsce
nigdy wcześniej nie było.
- W projekcie Factory Fashion Capsule, osobiście przedstawię ideę mody nie tylko na każdą kieszeń, ale i na każdą okazję – komentuje Magdalena Jagnicka, stylistka biorąca udział w projekcie Factory Fashion Capsule.
Odwiedzający
Factory Fashion Capsule poznają krok po kroku zasady tworzenia własnej
kapsułkowej szafy. Pomogą im w tym stworzone przez stylistów,
wyselekcjonowane kolekcje pochodzące ze sklepów centrów outletowych
sieci Factory. Jedną z atrakcji będą również dodatkowe zniżki do
wykorzystania w sklepach centrów Factory, które przydadzą się do
skompletowania swojej garderoby.
Projektem Factory Fashion
Capsule chcielibyśmy zapoczątkować nowe postrzeganie centrów
outletowych. Pokazujemy, że w Factory możemy znaleźć szeroki wybór
zarówno marek premium jak i popularnych, których oferta idealnie
wpasowuje się w bieżące trendy. Dodatkowym atutem zakupów w Factory są
promocje, zawsze od -30 do -70%.
- Idea kapsułkowej szafy wpisuje się także w filozofię naszej firmy, którą jest zachęcanie do zakupów w stylu smart shopping– mówi Monika Olejnik-Okuniewska, regional marketing director Northern Europe w Neinver Polska.
Za strategię, kreację, działania PR oraz organizację eventów projektu Factory Fashion Capsule odpowiada agencja Garden Of Words.
Tagi: