Factory inauguruje wiosenną kampanię

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-25 | 10:56

Factory - największa sieć centrów outlet w Polsce rozpoczyna wielką wiosenną kampanię reklamową – Sztuka Zakupów. Tym samym rozpoczyna dyskusję o tym, jak kupować rozsądnie - dobre jakościowo rzeczy w atrakcyjnych cenach, dobrać strój idealny dla swojej sylwetki, czy unikać tłumów w czasie zakupów.

Za sprawą Sztuki Zakupów poznamy różnice między ceną markowych ubrań w outlecie i w tradycyjnych galeriach handlowych. Dowiemy się, jak czerpać satysfakcję z zakupów i dobrze wyglądać na wiosnę. - Wiosenna kampania Factory otwiera platformę do dyskusji o rozsądnym kupowaniu. Ten motyw będzie nam towarzyszył niemal we wszystkich działaniach promocyjno – reklamowych w najbliższych miesiącach - mówi Marta Kocik, regional marketing menadżer Neinver. - Tegoroczną kampanią zwracamy uwagę na to, że zakupy w Factory są bardziej satysfakcjonujące - dodaje.

Kupuj z głową – zanim coś wybierzesz, zastanów się, z czym to połączysz. / Nie musisz naśladować innych! Masz swój styl. Wybieraj rzeczy, w których czujesz się dobrze. / Słuchaj dobrych rad - jeśli 5 osób mówi Ci, że świetnie wyglądasz, to z pewnością tak jest. / Bądź na bieżąco z okazjami!

To wybrane porady ze specjalnego dekalogu Sztuki Zakupów Factory. Największa sieć centrów outlet w Polsce sięgnęła po zwracające uwagę kreacje reklamowe – czytelne i intrygujące. Billboardy, citylighty czy reklamy w mediach będą widoczne przez całą wiosnę. Kampania potrwa czterdzieści dni w czterech miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Widoczna będzie na ponad 400 billboardach, w 20 tytułach prasowych i internetowych oraz w 15 stacjach radiowych. Będzie obecna także na przystankach komunikacji miejskiej, w autobusach i tramwajach – w środku i na zewnątrz. Kampania będzie widoczna również w kanałach social media.

Bohaterami wiosennych kreacji reklamowych Sztuki Zakupów są współcześni ludzie, reprezentujący różne grupy społeczne, zainteresowania czy preferencje modowe – ceniący sportową wygodę, wieczorową elegancję czy codzienny, oryginalny styl. Bliscy niemal każdej z grup obecnych i przyszłych klientów Factory.

- Pokazujemy też, że udane zakupy są źródłem przyjemności. W tegorocznej kampanii akcentujemy różnice w cenach outletowych i tradycyjnych. Przypominamy, że oferta outletów Factory bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby nas wszystkich – przekonuje Marta Kocik.

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Wsparcie Public Relations prowadzi agencja Mindset Communication Support. Zakup mediów Factory realizuje bezpośrednio. Kampania Sztuka Zakupów potrwa do 30 kwietnia.

Factory wypracowała w 2014 roku najlepsze wyniki sprzedażowe. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniósł 20%, odwiedzalność wzrosła o 10%. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej.

Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-07-01 do 2015-08-14

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Poznań

Factory inauguruje wiosenną kampanię

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.