Centrum outlet Factory Kraków i park handlowy Futura zyskają nowoczesną strefę restauracyjną dla klientów. Rozpoczęły się też prace nad nową aranżacją wnętrz w całym obiekcie. Wszystkie zakończą się jeszcze w tym roku.
Krakowskie Factory wraz z parkiem handlowym Futura to autorski koncept NEINVER, łączący popularne centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym.
Budowa strefy restauracyjnej to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy oprócz zakupów dobrych marek w niskich cenach, szukają też atrakcyjnej oferty gastronomicznej czy rozrywki. W ubiegłym roku łącznie ponad 5,7 mln klientów skorzystało zarówno z oferty outletowej jak i regularnego centrum. Z każdym rokiem notujemy również wzrost sprzedaży
– mówi Paulina Dudzik – dyrektor krakowskiego Factory i parku handlowego Futura.
Nowa strefa restauracyjna zostanie podzielona na specjalne części. Pierwsza będzie miejscem dla rodzin wraz z przylegającym do niej placem zabaw dla dzieci, sprzętem do gier i wyjątkowymi dekoracjami. Druga to miejsce na krótką przerwę w zakupach z jedzeniem do szybkiej konsumpcji. Kolejna będzie strefą relaksu - z kawiarnią i miejscem na odpoczynek.
Na obecnym etapie NEINVER nie ujawnia nazw nowych marek, które pojawią się na nowym „food courcie”. Oferta ma być zróżnicowana i dobrze dopasowana do profilu klienta krakowskiego Factory i parku handlowego.
Nowoczesne wnętrza - zmiany w interior designie
Poważne zmiany czekają również wnętrza całego obiektu. Nowy wystrój stawia na jasne, dodające światła i przestrzeni kolory - biel połączoną z szarością i naturalną zieleń.
– Trwają prace malarskie, już w czerwcu rozpoczniemy kompleksową przebudowę toalet, zaś latem wymianę posadzki. Unowocześnimy równocześnie pokoje dla rodziców z małymi dziećmi – dodaje Paulina Dudzik.
Zmieni się również wygląd wejścia do części parku handlowego Futura. Zamontowany zostanie także nowy ciąg schodów ruchomych, co ułatwi klientom zakupy i przejście do nowej strefy restauracyjnej. W pasażach handlowych ustawione zostaną strefy wypoczynku, z wygodnymi kanapami i zielenią.
W związku z remontem, na nowe aranżacje zdecydowało się także wiele sklepów. Klientów Factory Kraków przywitają zatem salony outletowe w nowych konceptach.
Popularne Factory Kraków
Krakowskie Factory wraz z parkiem handlowym Futura to miejsce tłumnie odwiedzane zarówno przez mieszkańców południowej części Polski jak i turystów, przylatujących do Krakowa z innych krajów. Centrum jest oddalone od Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków – Balice o zaledwie 5 minut jazdy samochodem. Zlokalizowane jest przy popularnej autostradzie A4, a dojazd z centrum miasta zajmuje tam jedynie kwadrans.
– Budowa strefy restauracyjnej i unowocześnienie wnętrz mają pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe naszych klientów – podkreśla Paulina Dudzik. Badania pokazują, że zakupy nie wiążą się dzisiaj jedynie z zaspokajaniem bieżących potrzeb, ale są też sposobem na wypełnienie wolnego czasu, odpoczynek czy rozrywkę. Chcemy, by nasi klienci spędzali ten czas w modnych, funkcjonalnych i atrakcyjnych wizualnie wnętrzach – dodaje.
Krakowskie Factory mieści dzisiaj ponad 100 sklepów z atrakcyjną ofertą outletową, głównie z segmentu mid - mass market, w obszarze mody damskiej i męskiej, butów, sportu czy akcesoriów. Oferta centrum zawiera też marki premium, jak Calvin Klein, Guess czy Tommy Hilfiger. Futura Park natomiast gromadzi 26 sklepów z ofertą w regularnych cenach. Łączna powierzchnia dwukondygnacyjnego obiektu to 41 500 m. kw. Na klientów czeka 1400 miejsc parkingowych.