Warszawskie Factory Ursus po rozbudowie odwiedza o połowę więcej klientów niż w latach poprzednich. O 40 procent wzrosła sprzedaż w salonach znajdujących się w centrum. Factory Ursus to obecnie największe centrum outlet w stolicy.
Rozbudowane Factory Ursus to ponad 6 tysięcy metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej, a więc ok. 20 tysięcy łącznie. Największy outlet na Mazowszu zyskał 30 dodatkowych sklepów. W 103 salonach outletowych centrum można dzisiaj znaleźć produkty niemal każdej branży - od mody damskiej i męskiej, obuwia i akcesoriów, po biżuterię czy artykuły gospodarstwa domowego.
- W pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, odwiedzalność wzrosła o prawie 50%, a sprzedaż proporcjonalnie o 40% - podsumowuje Piotr Rębacz, dyrektor centrum. To świetny wynik i dowód, że trafiliśmy w sedno oczekiwań naszych klientów, zarówno dotychczasowych jak i nowych. Klienci spędzają w centrum coraz więcej czasu. Doceniają przede wszystkim atrakcyjny zestaw marek, dostępność miejsc parkingowych i rozszerzenie oferty gastronomicznej. Co warto zaznaczyć, podobają im się nowe wnętrza – dodaje.
Rozbudowa pozwoliła na wprowadzenie nowych marek, tu m.in. doskonale znane wszystkim: Rossman, Smyk, Empik, czy Dajar. Swoją powierzchnię powiększył zaczynający od tzw. wyspy handlowej Home&Cook, a także Cross Jeans i Besta Plus. W zupełnie nowym wydaniu i koncepcie architektonicznym zaprasza klientów So!Coffee. Jest też restauracja Sphinx. Do centrum powróciła również Regatta, która wspólnie z innym markami jak chociażby Tresspass czy Mountain Warehouse tworzy wyjątkową ofertę segmentu outdoor.
Factory Ursus ma bogatą ofertę sklepów z segmentu medium i premium. Obecnie pracuje nad markami z tzw. „wyższej półki”.
Duży wpływ na rosnącą popularność centrum miała też przebudowa ulic w samej dzielnicy Ursus i niemal bezpośrednie połączenie z Alejami Jerozolimskimi, obwodnicą Warszawy i wyjazdem na autostradę A2. Do centrum łatwo dojechać też z podwarszawskich Janek. W Factory Ursus powstał nowy parking podziemny i dodatkowy parking na zewnątrz. Łącznie przygotowano ponad 800 miejsc dla samochodów.
- Naszą uwagę w tym roku z pewnością będziemy skupiać na zwiększaniu atrakcyjności centrum – zapowiada Piotr Rębacz. - Szykujemy nowości multimedialne dla naszych klientów, czy nowe rozwiązania parkingowe. Będziemy też pracować nad udoskonalaniem tenant mixu. W ostatnich dniach powstała nowa strefa zabaw i wypoczynku dla dzieci i ich rodziców.