Fashion Business 2021 - Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu? (szkolenie online)

2021-02-01 | 15:30

Celem szkolenia online "Fashion Business 2021 - Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu?", które odbędzie się 9.02.2021 r. jest zyskanie nowych pomysłów na realizację skutecznych strategii biznesowych, aby zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów, obniżyć koszty. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. biznesu mody, sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?

  • Prezesi i właściciele firm z branży mody,
  • Menedżerowie sprzedaży i marketingu,
  • Osoby odpowiedzialne za przygotowanie i dopasowanie oferty sprzedażowej do aktualnych potrzeb klientów,
  • Kadra zarządzająca w firmach produkcyjnych i sieciach detalicznych z branży mody,
  • Menedżerowie i specjaliści w centrach handlowych, współpracujący z najemcami.

Dzięki uczestnictwu w wydarzeniu, dowiesz się:

  • Jak dopasować strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów, trendów w modzie i zmian na rynku mody
  • Jak zoptymalizować sprzedaż wielokanałową, by zyskać i utrzymać klientów, pozbyć się zapasów i zwiększyć sprzedaż?
  • Z jakich, skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych warto skorzystać, by zwiększyć sprzedaż na rynkach zagranicznych?
  • Gdzie szukać oszczędności, by racjonalnie obniżyć koszty?

Program:

9.00 – 9.05 Wprowadzenie do szkolenia

9.05 – 10.45 Jak dopasować strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów, trendów w modzie i zmian na rynku mody?

10.45 – 11.00 Przerwa na kawę

11.00 – 12.30 Jak zoptymalizować sprzedaż wielokanałową, by zyskać i utrzymać klientów, pozbyć się zapasów i zwiększyć sprzedaż?

12.30 – 13.15 Przerwa na lunch

13.15 – 14.45 Z jakich, skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych warto skorzystać, by zwiększyć sprzedaż na rynkach zagranicznych? Gdzie szukać oszczędności, by racjonalnie obniżyć koszty?

14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. biznesu mody, sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.

Prowadzi warsztaty strategiczne, szkolenia z trendów konsumenckich, skutecznej sprzedaży i zarzadzania sprzedażą, visual merchandisingu i sklepów tymczasowych (pop-up stores), marketingu wystawienniczego i rynków zagranicznych, umiejętności osobistych.

Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. na targach mody w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, KKielcach).

Członek jury renomowanych konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku, Złoty Medal MTP ) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah, Arabia Saudyjska). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.

Wydawca i redaktor naczelny fachowych portali adresowanych do biznesu mody (www.Fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (www.Ambiente.info.pl). Autor bloga www.jerzyosika.com. Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe. Przedstawiciel na Polskę światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego  Jorku.

Właściciel i prezes firmy Promedia – organizuje i prowadzi konferencje i szkolenia dla branży mody (jak: Fashion Business Congress, Aktywna sprzedaż w modzie, Visual merchandising w modzie),  handlu (m.in. Retail Marketing Forum, VM Forum, Pop-up Forum) i e-commerce (m.in. E-commerce Innovations).

Promedia jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, posiada certyfikat jakości usług szkoleniowo-doradczych SUS 2.0 i jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dzięki czemu może realizować usługi z dofinansowaniem.

Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.

Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Zgłoś swój udział korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej skzolenia lub przesyłając e-maila na adres: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Więcej szczegółów: https://jerzyosika.com/szkolenia/fashion-business-trends-2021skuteczne-strategie-w-czasie-zmian/

Tagi: Jerzy Osika Promedia
Oceń artykuł:

Źródło: Promedia

Fashion Business 2021 - Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu? (szkolenie online)

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.