Przysucha, Brzeg Dolny, Wrocław – właśnie w tych miastach 19.12 zostały pojawiły się nowe sklepy KiK. Potrójne otwarcie nie oznacza jednak zakończenia tegorocznych działań. Niezwykle owocny – pod względem ekspansji – rok zamknęło otwarcie pierwszego sklepu w Gołdapi, które zaplanowano na 23.12.
Sieć sklepów KiK pojawiła się na polskim rynku w 2012 roku. Liczbę 100 lokalizacji osiągnęła w 2015 roku i od tego czasu utrzymuje rozwój na poziomie ok. 50-60 sklepów rocznie, co oznacza, że od 4 lat średnio raz w tygodniu otwierany jest nowy sklep KiK.
– Konsekwencja. Tym jednym słowem określiłbym nasze działania. Pracujemy według określonego planu i krok po kroku go realizujemy. Dzięki czterem nowym otwarciom przed Świętami, osiągnęliśmy liczbę blisko 20 nowych „KiKów” w grudniu, co znaczy, że nasi klienci mogą nas znaleźć w około 320 miejscach w całej Polsce. Bardzo cieszy nas ten wynik, ale na pewno nie będziemy zwalniać tempa. Jesteśmy zaledwie na półmetku naszych planów
– komentuje Marcin Ostrowski, expansion manager sieci sklepów KiK.
– Ostatni miesiąc roku jest dobrym czasem na podsumowania i zweryfikowanie całorocznych działań. W obszarze ekspansji bardzo łatwo ocenić, czy rok był udany, czy też nie – tu nie ma miejsca na różne interpretacje czy polemikę. O sukcesie świadczy po prostu liczba otwartych sklepów. Biorąc pod uwagę fakt, że otworzyliśmy ok. 65 nowych lokalizacji na przestrzeni 12 miesięcy, możemy uznać rok 2019 za niezwykle owocny, a na pewno rekordowy pod względem nowych otwarć, w naszej 7-letniej historii w Polsce
– dopowiada Łukasz Kudłek, expansion manager sieci sklepów KiK.
W drugiej połowie grudnia nastąpiło otwarcie pierwszych sklepów w Przysusze (Inter Park, ul. Radomska 25), w Brzegu Dolnym (ul. Słowackiego 1), a także w Gołdapi (PH Karuzela Gołdap, ul. Wojska Polskiego 8). Poza debiutami, doszło także do otwarcia szóstego sklepu KiK we Wrocławiu (CH Marino, ul. Paprotna 7).