Jet Line realizuje skuteczne kampanie outdoorowe, które opowiadają historie marek i przynoszą im zysk. Od 25 lat zajmuje się reklamą zewnętrzną, outdoorem, komunikacją w przestrzeni. Firma dołącza do projektu SMM 2020 jako Partner Strategiczny wydania.
Jet Line jest właścicielem sieci tablic Motorway 12x4m przy trasach i w miastach, platformy MyLED – służącej do planowania kampanii on line na ekranach digital OOH, a także reklamowych aut MobiJet i rowerów JetBike – mobilnych nośników miejskiego outdooru. Firma co roku prowadzi kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla sklepów, sieci, centrów, galerii handlowych. Outdoor to ich praca i pasja. Od stycznia 2013 r. Jet Line prowadzi Fundację Rejs Odkrywców. Ponieważ żagle to też outdoor, a wśród członków załogi jest wielu żeglarzy – dzięki żaglom, Jet Line wspiera młodych ludzi z trudniejszym startem w dorosłe życie i pomaga im iść dobrym kursem.