Firma Metro Properties weźmie udział w 7. edycji projektu Shopping Mall Marketing 2018

2017-10-16 | 11:00

Przedstawiciele firmy Metro Properties podsumują działania marketingowe zarządzanych obiektów handlowych oraz wypowiedzą się na tematy dotyczące działalności centrów handlowych w zakresie komunikacji z klientami na łamach 7.edycji projektu Shopping Mall Marketing.

METRO PROPERTIES sp. z o. o. jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu METRO Group zarządzającego przeszło 840 obiektami w 30 krajach. W skład portfolio firmy wchodzi dziewięć centrów handlowych, cztery parki handlowe i jeden obiekt biurowy - w sumie ponad 450 000 m2 GLA. Firmie zaufało ponad ośmiuset najemców, a w ciągu roku zarządzane obiekty odwiedza przeszło 60 milionów klientów. Ponadto Metro Properties zarządza aktywami funduszu "SEZAM", w skład którego wchodzi trzydzieści hal "Makro Cash & Carry", a jako inwestor zastępczy realizuje złożone projekty budowlane dla partnerów zewnętrznych.

Cieszymy się z uczestnictwa w projekcie i możliwości wzięcia udziału w merytorycznej dyskusji z kluczowymi przedstawicielami branży na temat marketingu nieruchomości handlowych, który jest dla nas, firmy zarządzającej dziewięcioma Centrami Handlowymi i czterema retail parkami, jednym z priorytetowych obszarów działalności. Od dwudziestu lat aktywnie działamy na rynku, a organizowane przez nas eventy cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów oraz branżowym uznaniem, czego dowodem są liczne nagrody, jak choćby zdobyty czterokrotnie „Superbrands”, marketingowe nagrody PRCH, czy ostatnio międzynarodowa ICSC Solal Marketing Award za cykl akcji „Dance Battle”

- mówi Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu PR I Rozwoju Biznesu Metro Properties

Od 1996 roku METRO PROPERTIES oferuje usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i procesami inwestycyjnymi. Odpowiada za strategiczny rozwój, planowanie, budowę, wynajem oraz sprzedaż/kupno nieruchomości.

Trzonem działalności METRO PROPERTIES jest zarządzanie Centrami Handlowymi. Poprzez nowatorskie i odpowiedzialne podejście do projektów, ciągłe poszukiwanie nieschematycznych rozwiązań zorientowanych na lokalne uwarunkowania, realizuje misję, jaką jest stałe podnoszenie wartości zarządzanych nieruchomości.

Firma posiada dwudziestoletni track record współpracy z największymi sieciami handlowymi i partnerami biznesowymi operującymi na europejskim rynku. Posiada wszystko to, co jest potrzebne, by skutecznie zarządzać aktywami naszych biznesowych partnerów.


O PROJEKCIE:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o projekcie Shopping Mall Marketing 2018

Oceń artykuł:

Źródło: Metro Properties

zobacz więcej informacji o: M1 Zabrze

Firma Metro Properties weźmie udział w 7. edycji projektu Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.