Spółka specjalizuje się w reklamie geolokalizowanej i dotarciem do klientów za pośrednictwem internetu tam, gdzie miejsce i czas mają szczególne znaczenie. Z technologii Proxi.cloud tylko w Polsce korzysta już ponad 2 mln posiadaczy smartfonów.
Proxi.cloud realizuje kampanie reklamowe, które docierają do klientów ściśle związanych z placówkami stacjonarnymi oraz określoną intencją zakupową. Kampanie Proxi.cloud wyróżnia raportowanie skuteczności kampanii poprzez raport z informacją o tym, ilu klientów odwiedziło placówkę stacjonarną po obejrzeniu reklamy w internecie.
Oprócz kampanii reklamowych oferujemy wzbogacenie własnej aplikacji mobilnej o wykorzystanie usług lokalizacji np. do wysyłki geolokalizowanych wiadomości push bądź zbierania danych analitycznych.
Z oprogramowaniem (SDK) Proxi.cloud aplikacja zyskuje funkcjonalność zaawansowanej wysyłki wiadomości push i analizowania zachowań użytkowników poprzez możliwość określania lokalizacji za pomocą:
Dodatkowo SDK proxi.cloud ma możliwość zbierania informacji o zachowaniach użytkowników w samej aplikacji co jeszcze bardziej wzbogaca wiedzę o użytkownikach. Zarządzanie interakcjami odbywa się bezpośrednio z panelu proxi.cloud bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek zmian w aplikacji.
Z rozwiązań Proxi.cloud korzystają firmy takie jak Multikino, Helios, Intermarche, czy Grupa Qpony - Blix.
www.proxi.cloud
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: