Firma Proxi.cloud dołącza do projektu SMM 2019

2019-03-22 | 12:52

Spółka specjalizuje się w reklamie geolokalizowanej i dotarciem do klientów za pośrednictwem internetu tam, gdzie miejsce i czas mają szczególne znaczenie. Z technologii Proxi.cloud tylko w Polsce korzysta już ponad 2 mln posiadaczy smartfonów.

Proxi.cloud realizuje kampanie reklamowe, które docierają do klientów ściśle związanych z placówkami stacjonarnymi oraz określoną intencją zakupową. Kampanie Proxi.cloud wyróżnia raportowanie skuteczności kampanii poprzez raport z informacją o tym, ilu klientów odwiedziło placówkę stacjonarną po obejrzeniu reklamy w internecie.

Oprócz kampanii reklamowych oferujemy wzbogacenie własnej aplikacji mobilnej o wykorzystanie usług lokalizacji np. do wysyłki geolokalizowanych wiadomości push bądź zbierania danych analitycznych.

Z oprogramowaniem (SDK) Proxi.cloud aplikacja zyskuje funkcjonalność zaawansowanej wysyłki wiadomości push i analizowania zachowań użytkowników poprzez możliwość określania lokalizacji za pomocą:

  • geofencingów,
  • sieci Wi-Fi
  • beaconów,

Dodatkowo SDK proxi.cloud ma możliwość zbierania informacji o zachowaniach użytkowników w samej aplikacji co jeszcze bardziej wzbogaca wiedzę o użytkownikach. Zarządzanie interakcjami odbywa się bezpośrednio z panelu proxi.cloud bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek zmian w aplikacji.

Z rozwiązań Proxi.cloud korzystają firmy takie jak Multikino, Helios, Intermarche, czy Grupa Qpony - Blix.

www.proxi.cloud


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.

Edycja 7 (2018) w liczbach:

  • 1000 najważniejszych odbiorców sektora RETAIL (lista imienna)
  • 370 komentarzy eksperckich centrów i sieci handlowych oraz ekspertów od komunikacji B2C
  • 280 stron wydania katalogowego
  • 80 ekspertów od zarządzania, marketingu
  • 35 wybranych akcji marketingowych w centrach i sieciach handlowych
  • 1 Marketing Manager Roku
  • 1 wydanie w roku (marzec)

 


Więcej o Shopping Mall Marketing


Czytaj online minioną edycję (280 stron)


Skontaktuj się z nami, zapytaj o udział w edycji 2019

 

Tagi: SMM2019 Proxi Cloud
Oceń artykuł:

Źródło: Proxi Cloud

Zobacz także

Firma Proxi.cloud dołącza do projektu SMM 2019

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.