Agencja marketingowa FOCUS Agency, posiadająca wieloletnie doświadczenie w budowaniu silnych więzi oraz relacji z konsumentami podzieli się swoją wiedzą i zdobytym doświadczeniem w IX edycji projektu wydawniczego Shopping Mall Marketing 2020
FOCUS Agency od sześciu lat skupia się na komunikacji centrów handlowych, inspirując i budując więzi z klientami. Agencja łączy kompetencję z zakresu strategii, designu, mediów i digital marketingu, aby zwiększyć wartość i zbudować jak najlepszy wizerunek obsługiwanych nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży retail eksperci firmy wiedzą, że realizacja udanego projektu rozpoczyna się od zrozumienia zachowań i języka, jakim mówią klienci centrum handlowego. Dlatego już na wstępnym etapie, podczas gromadzenia i analizowania informacji koncentruje się potrzebach biznesowych, wyzwaniach, klientach i celach jakie należy osiągnąć. Zespół FOCUS Agency tworzy spójną jedność w zakresie planowania strategii, projektowania kreacji, zakupu mediów, organizacji eventów, produkcji materiałów i spotów radiowych, oraz digital marketingu, znajdując optymalne rozwiązanie dla każdego obiektu!