Galeria Askana trzyma pozytywny trend

2020-10-20 | 21:48

Zarządzana przez CREAM Property Advisors, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. podsumowuje trzy kwartały 2020 roku. To nie jest zwykły rok, to pierwszy taki rok w 13-to letniej historii galerii. Wymagający i nieprzewidywalny. Wiele istotnych zmian w postaci niedziel niehandlowych, sytuacji epidemicznej w kraju, sprawiły że każdy zarządca stanął przed ogromnym wyzwaniem. CREAM na bieżąco monitoruje sytuację na rynku, a dzięki ekspertom w swoich szeregach dostosowuje strategię i działania do nowych realiów.

- Dzięki naszym dobrym relacjom z najemcami renegocjowanie umów w kontekście Covid’u przebiegło sprawnie, z zachowaniem najwyższych standardów partnerskich.  Ogółem zostało podpisane około 40 aneksów na powierzchnię łączną niemal 10 000 m kw. Nie ucichło zainteresowanie Askaną, o czym świadczy podpisanie 5 nowych umów najmu. Galeria Askana to silny projekt, która ma silną pozycję na rynku

- podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM Property Advisors.

 

Do grona najemców dołączyły: Moodo i Greenpoint, Żabka, Szkoła Tańca Champion Team, Mini Outlet z markową odzieżą  m.in. Calvin Klein, Versace, Emporio Armani.  Wkrótce z kolei na powierzchni  250 mkw. zacznie działać sklep FSO Fitness Sport Obuwie.

- Po przywróceniu handlu w maju można było zaobserwować pewną dozę niepewności wśród klientów odwiedzających galerię, ale dość szybko odzyskaliśmy odwiedzalność do poziomu 80% w porównaniu z poprzednim rokiem. Klienci zmieniają część swoich zwyczajów zakupów, a my staramy się wychodzić im naprzeciw. Dbamy o to, by podczas zakupów czuli się bezpiecznie i komfortowo. Jesteśmy przekonani, że rezultat byłby jeszcze lepszy gdyby nie wstrzymanie wielu premier kinowych, które wpływają na repertuar jakże ważnej części rozrywkowej galerii

- dodaje Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana

Obecna sytuacja w kraju nie pozostała bez znaczenia, jeśli chodzi o sferę działań i strategii marketingowej obiektu. W związku z obostrzeniami związanymi z sytuacją epidemiczną trudno jest mówić w chwili obecnej o organizacji masowych eventów, które mogłyby znacząco wpłynąć na wzrost odwiedzalność galerii.

- Na chwilę obecną skupiamy się na rozwoju naszej aplikacji mobilnej, która jest ważnym krokiem w digitalizacji centrum handlowego. To wygodne narzędzie zarówno dla najemców, którzy zyskali nową formę publikacji swoich ofert, a także dla klientów którzy poza dostępem do bieżących promocji najemców, informacji o wydarzeniach,  nagradzani są za wizyty w galerii. To ważne działanie budujące lojalność i relacje z naszymi klientami

- podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.


Ponadto Anna Sip dodaje - Istotną rolę spełniają również nasze kanały social media, dzięki którym pozostajemy w kontakcie z fanami i  docieramy  z przekazem w sposób bardzo szybki i wygodny. Nie zapominamy jednak o współpracy z lokalną społecznością – nadal jest wiele akcji i działań, w które chętnie się włączamy. Szczególnie w tym specyficznym czasie, chcemy pokazać mieszkańcom, że niezależnie od ograniczeń nałożonych na centra handlowe, potrafimy się wspierać i w sposób bezpieczny promować lokalne inicjatywy. Takie działania bowiem, od zawsze  charakteryzowały naszą szczególną więź z mieszkańcami.

Zwłaszcza w okresie epidemicznym szczególnie ważnym obszarem w strategii zarządzania centrum jest tzw. customer experience. Galeria Askana dokłada wszelkich starań, by relacje z klientem i jego odczucia były jak najbardziej pozytywne.

 

Tagi: Anna Sip Galeria Askana Michał Małecki Raport Bartosz Augusiak
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Askana

zobacz więcej informacji o: Galeria Askana

Galeria Askana trzyma pozytywny trend

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.