Galeria Jurajska kończy jedne inwestycje i zapowiada kolejne

2018-07-02 | 09:54

Tylko w ciągu ostatniego roku Galeria Jurajska wydała blisko 9 milionów złotych na nowe inwestycje, w tym m.in. modernizację kilku wejść i stworzenie miejskiego ogrodu na bulwarach Warty.  Na tym jednak nie koniec. Centrum handlowe właśnie ogłosiło kolejne zmiany.

Jurajska pięknieje
Galeria Jurajska inwestuje i to coraz więcej. Tylko w ciągu ostatniego roku na zmiany, jakie zachodzą w centrum handlowym, wydano blisko 9 milionów złotych. Taką kwotę pochłonęło kilkanaście inwestycji, jakie zrealizowano w obiekcie od połowy 2017 roku do połowy 2018 roku.

Centrum handlowe wzbogaciło się m.in. o mający 8,5 tys. m kw. miejski ogród, który powstał nad Wartą, tuż przy galerii, najnowocześniejszy w Polsce system zarządzania parkingiem z aplikacją mobilną, nowy system monitoringu CCTV, a także poczekalnię na poziomie +1 galerii urządzoną jak… tramwaj.

Ponadto galeria zmodernizowała kilka wejść na parking wielopoziomowy, a także wejście główne. W tej przestrzeni powstała m.in. ściana wodna, gigantyczny zegar z wahadłem, a także nowa winda widokowa. Zyskała także strefa wypoczynkowo-dydaktyczna z akwarium. Tam obok słonowodnego, stanęło drugie – słodkowodne.

- Idziemy z duchem czasu i zmieniamy się dla naszych klientów. Obserwujemy najświeższe światowe trendy, dotyczące rozwoju przestrzeni handlowej i sukcesywnie wprowadzamy je u nas, adaptując do lokalnych potrzeb i działającego oz sukcesem obiektu 

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

- Tym samym podnosimy nie tylko komfort robienia zakupów, ale tworzymy także nowoczesną przestrzeń sprzyjającą spotkaniom, rekreacji, rozrywce, a nawet coworkingowi. Chętnie wprowadzamy zarówno tzw. ideę trzeciego miejsca, tworząc neutralne przestrzenie, jak również nowinki technologiczne, które ułatwiają np. znalezienie samochodu czy sklepu – dodaje.

II połowa 2018 roku będzie pracowita
Zrealizowane właśnie inwestycje to jednak nie koniec prac. Na ostatnim spotkaniu najemców centrum handlowe pochwaliło się kolejnymi planami. Już w tym roku rozpoczną się m.in. prace modernizacyjne na poziomie +2 galerii.

W alejach handlowych wymienione zostanie posadzka, pojawi się także nowa aranżacja sufitów. Podzielone na kolka etapów prace na poziomie +2 potrwają kilka miesięcy.  Modernizację przejdzie także tzw. „złota aleja”. Tutaj także pojawi się nowa aranżacja alei, sufitów oraz kolejne, trzecie już akwarium w Jurajskiej.

Także na największym placu galerii, na tzw. dużej rotundzie zajdą zmiany. Na windzie pojawi się ekran multimedialny. Galeria ma także w planach kilka mniejszych inwestycji, w tym m.in. wymianę małej architektury na pasażu,  zwiększenie liczby miejsc postojowych dla rowerzystów oraz modernizację szatni.

- Inwestujemy w galerię zarówno z myślą o klientach, jak również o najemcach. Chcemy być dobrym domem dla najlepszych marek, dając im możliwość rozwoju biznesu w nowoczesnej, unikalnej i atrakcyjnej przestrzeni handlowej, która przyciąga klienta i sprawia, że gotów jest on spędzić na zakupach nawet kilka godzin – przekonuje Bugajczyk.

-  Prace jakie będziemy prowadzić w tym roku w obrębie pasażu mają na celu z jednej strony podniesienie jeszcze bardziej komfortu robienia u nas zakupów, z drugiej strony mają na celu zwrócić uwagę na najemców, którzy prowadzą swoją działalność na alejach objętych inwestycjami – wyjaśnia.

Najemcy też inwestują
Ale nie tylko galeria inwestuje, także jej najemcy. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat właściciel Jurajskiej oraz najemcy zainwestowali tutaj wspólnie kilkadziesiąt milionów złotych. Inwestycje najemców to przede wszystkim nowe otwarcia, ale także relokacje, remonty i powiększenia lokali.

W samym tylko I półroczu 2018 roku już 11 najemców zmodernizowało swoje sklepy, z czego 6 zmieniło lokalizację, a 3 znacząco zwiększyło powierzchnię najmu. Od początku 2016 roku prace modernizacyjne lokali, w tym też alokacje i powiększenia, wykonało aż 21 najemców galerii.

- Najemcy, podobnie jak właściciele obiektu inwestują w Jurajską bo widzą jej ogromny potencjał biznesowy. Wpływ na to ma zarówno rosnąca dynamicznie  liczna klientów, jak również rosnące obroty we wszystkich segmentach oferty. Przyjazny jest także lokalny rynek, na którym nie ma drugiego, tak dużego centrum handlowego. W efekcie czego Jurajska przyciąga dziś nie tylko klientów z Częstochowy i okolicznych powiatów, ale także z dalej położonych miast, nie mających u siebie obiektów handlowych tej skali

– mówi dyrektor centrum handlowego.

Tagi: Galeria Jurajska Roman Bugajczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska kończy jedne inwestycje i zapowiada kolejne

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.