Galeria Jurajska: LPP powiększa swoje sklepy

2018-07-31 | 15:56

Aż 3 marki należące do LPP SA  powiększą swoje sklepy w Galerii Jurajskiej. W sumie grupa wynajmie dodatkowe 570 m kw.

W Galerii Jurajskiej coraz więcej najemców decyduje się na powiększenie swoich sklepów. Zachęcają do tego zarówno rosnące obroty,  jak również idąca cały czas w górę frekwencja. Także tutejszy rynek, o niskim nasyceniu powierzchnią handlową, jest bardzo przyjazny inwestorom.

Tylko od początku 2016 roku decyzję o zwiększeniu powierzchni najmu podjęło aż 21 najemców, w tym m.in. Deichmann, Tous, Vistula, Ochnik, Smyk czy ostatnio Bajkowy Labirynt. Część marek, oprócz powiększenia sklepu, przeprowadziła się także do nowych lokalizacji.

Teraz na podobny ruch w Galerii Jurajskiej zdecydowała się grupa LPP SA.  Sklepy aż 3 marek czeka znaczne powiększenie.  I tak Sinsay przeniesie się w ramach poziomu + 1 z lokalu mającego 354 m kw. do niemal dwukrotnie większego, bo mającego 640 m kw.  Prace modernizacyjne już trwają – informuje Jurajska. Będzie to największa przeprowadzka LPP w Jurajskiej.

Większy metraż przypadnie także marce Cropp. Po zajęciu sąsiedniego lokalu sklep z 426 m kw. urośnie do 621 m kw. Dodatkowe metry zyska także House, przenosząc sklep z 470 m kw. do 594 m kw. - Salon House w Galerii Jurajskie w zostanie poddany totalnej renowacji – zapowiada Adrianna Walasiak, Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki House.

- Oprócz nowego nowoczesnego wnętrza,  zostanie on powiększony  o 120 m kw. i przeniesiony  do innej lokalizację. W efekcie oferta produktowa zostanie powiększona specjalnie dla naszych klientów. Oprócz samej przestrzeni salonowej, zostanie zwiększony także magazyn. Dzięki temu klienci będą mieli stały dostęp do pełnej oferty rozmiarowej – wylicza przedstawicielka marki.

Łącznie LPP wynajmie dodatkowe 570 m kw. w Galerii Jurajskiej. To jednak nie pierwszy taki ruch grupy w tym centrum handlowym. Dwa lata temu po 6 latach działalności znacznie powiększono sklep Reserved, przenosząc go z 1577 m kw. do dwukrotnie większego i dwupiętrowego lokalu mającego aż 2841 m kw. W efekcie powstał największy salon marki w Polsce.

- Marki takie jak House, Cropp czy Sinsay należą do najchętniej wybieranych przez naszych klientów, ciesząc się ogromną popularnością na lokalnym rynku. Z zadowoleniem przyjmujemy więc decyzję grupy. Zyskuje na niej zarówno galeria, po raz kolejny poszerzając swoją ofertę, ale przede wszystkim klient, który już wkrótce będzie mógł zakupy w jeszcze większych sklepach z jeszcze większą ofertą

– mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

Zmiany, jakie zapowiada LPP przychodzą na fali ostatnich decyzji najemców.

– Coraz więcej naszych partnerów biznesowych, zadowolonych z efektów działalności, decyduje się na jej rozwój. To cieszy, bo pokazuje jak dużym zaufaniem inwestorzy obdarzają dziś obiekt i jak duży potencjał widzą zarówno w samej galerii, jak i rynku, na którym działa

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wpływ na to ma kilka czynników. Po pierwsze, wyniki galerii. - Tylko w 2017 roku centrum handlowe odwiedziło blisko 7 milionów osób – był to rekordowy rok dla Jurajskiej. Stale rosną także obroty. Dzięki unikalnej ofercie oraz specjalnym kampaniom centrum rozszerzyło także znacznie zasięg swojej działalności, obejmując dziś ponad 1,4 miliona potencjalnych klientów. Galeria jest także w prawie 100% wynajęta – wylicza dyrektor.

Po drugie, Jurajska cały czas podnosi komfort robienia u siebie zakupów. W ciągu ostatniego roku centrum handlowe zainwestowało m.in. w nowe tereny zielone rewitalizując bulwary Warty, najnowocześniejszy w Polsce system zarządzania parkingiem, remont wejść z parkingów czy nowe miejsca postojowe dla rowerzystów czy motocyklistów.  Powstały także poczekalnie oraz zmodernizowano wejście główne. Ruszają też prace remontowe na pasażu, na którym znajdować będą się sklepy Sinsay i House, a gdzie jest już Reserved.

- Zmieniamy się i idziemy z duchem czasu, tworząc jedną z najnowocześniejszych galerii w województwie śląskim. Tym samym stajemy się miejscem nie tylko udanych i komfortowych zakupów dla klientów, ale także miejscem, w którym nasi partnerzy mogą się rozwijać, bez obaw inwestując w większe lub nowe lokale – dodaje Bugajczyk.

Tagi: Anna Borecka-Suda Cropp Galeria Jurajska LPP Reserved Roman Bugajczyk Sinsay
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska: LPP powiększa swoje sklepy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.