Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie. Obiekt. którego właścicielem jest GTC S.A. przystępuje do branżowego projektu wydawniczego Shopping Mall Marketing 2020, jako Partner Strategiczny wydania.
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie, w którym można zrobić niezwykle udane zakupy oraz spędzić wolny czas. W jego ofercie można znaleźć aż 200 sklepów, a także unikalne w regionie restauracje i kawiarnie oraz bogatą ofertę rozrywkową z 8-salowym kinem Cinema City, parkiem rozrywki Bajkowy Labirynt oraz fitness clubem Calypso. Jurajska to miejsce pełne atrakcji, gdzie zakupy przeplatają się z rozrywką oraz koncertami, wystawami, targami czy warsztatami kreatywnymi.
Swoje sklepy maja tutaj najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, Zara, Stradivarius, New Yorker, Sephora, Rossmann, Douglas, Guess, TruTrussardi, Apart, Reserved, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Home&You czy Jysk. Zakupy spożywcze można tutaj zrobić natomiast w Biedronce premium. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2,2 tys. samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną, komfortową przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują się natomiast: nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty z placami zabaw dla dzieci w różnym wieku oraz alejami spacerowymi.
We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną z akwariami (morskim i słodkowodnym). Ciekawostką galerii jest największa na świecie ściana wodna z wyjątkowym „Zegarem Jurajskim”, którego rozmiar porównywalny jest z… Big Benem w Londynie. Co roku zakupy w obiekcie robi ponad 7,2 mln osób!