Znajdujące się w Galerii Jurajskiej biura podróży przechodzą zmiany, remontując swoje lokale. W ofercie pojawia się także nowy, liczący się na rynku gracz, a kolejny właśnie przedłużył umowę.
Turystyka inwestuje w Jurajskiej
Galeria Jurajska kompletuje i odświeża swoją ofertę biur podróży. W centrum handlowym dopiero co zakończyły się prace remontowe w salonach TUI i ITAKA, z kolei Neckermann właśnie przymierza się do podobnych prac. Ten ostatni podjął także decyzję o przedłużeniu umowy najmu z Galerią Jurajską.
Jednocześnie centrum handlowe prowadzi prace nad rozwojem tego segmentu usług. W drugiej połowie marca na powierzchni ponad 30 m kw. zostało otwarte biuro podróży Rainbow Tours. Tym samym klienci Jurajskiej będą mogli skorzystać z kolejnych kierunków podróży, w tym m.in. z ofert Lato 2018, egzotyka, Europa i Orient, All Inclusive, rejsów czy wycieczek krajowych.
Usługi zyskują
Modernizacje sklepów oraz pojawienie się nowego najemcy, to przede wszystkim nowości w ofercie usługowej Galerii Jurajskiej. Ta od kilku lat sukcesywnie jest rozwijana o kolejne punkty, które dopełniają ofertę. Dziś składają się na nią m.in. operatorzy sieci komórkowych, salony fryzjerskie, banki, myjnia oraz pralnia. Usługi turystyczne, po usługach sieci, są dziś najliczniej reprezentowane w tym segmencie.
- Wejście kolejnego rynkowego gracza dopełnia ofertę turystyczną, daje naszym klientom także większy wybór i kolejne możliwości podróżowania. Jednocześnie wpływa to na rozwój całej oferty usługowej, która obecnie zajmuje ponad 12% całkowitej oferty galerii. Segment ten, zaraz po modzie, jest u nas najliczniej reprezentowany
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Galeria Jurajska pięknieje
Zmiany jakie zachodzą u najemców usługowych Galerii Jurajskiej, w tym u tour operatorów, są częścią większych metamorfoz, jakie od blisko 2 lat mają miejsce w sklepach i przestrzeniach galerii. Od początku 2017 roku na remont, remodeling lub przeprowadzkę do nowych albo większych lokali zdecydowało się w sumie 30 najemców częstochowskiej galerii.
- Wielu naszych najemców, także operatorzy turystyczni, decydowali się na odświeżenie swoich lokali, a co za tym idzie na wprowadzenie np. nowych konceptów sprzedażowych i udogodnień dla klientów. W efekcie tego, mieszkańcy Częstochowy i okolic mają do swojej dyspozycji najnowocześniejsze w regionie biura podróży, oferujące setki destynacji w kraju i zagranicą – mówi Bugajczyk.